این بازیکن که قبل از آغاز بازی تیم های سپیدرود و پرسپولیس مورد تشویق طرفداران سپیدرود قرار گرفته بود، پنجشنبه شب در پایان این دیدار در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: من سپیدرود را دوست دارم و خود را سپیدرودی می دانم اما هم اینک عضو باشگاه پرسپولیس هستم و برای موفقیت تیم خود تلاش می کنم.
وی ادامه داد: البته طرفداران و تماشاگران سپیدرود همیشه به من لطف و محبت داشتند و در این دیدار نیز مرا تشویق کردند که از این بابت بسیار خوشحالم و امیدوارم که سپیدرود در رقابت های لیگ برتر نتایح خوبی کسب کند.
مصلح اضافه کرد: البته ما تمام تلاش خود را در این بازی انجام دادیم و خوشبختانه در نهایت به پیروزی رسیدیم و به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کردیم و امیدوارم که در بازی های آتی نیز بتوانیم مقابل رقبای خود به برتری برسیم.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه پس از تعطیلات برای اولین بار در یک مسابقه رسمی حضور یافتیم، تا حدی ناهماهنگ بودیم اما به طور حتم در بازی های آینده پرسپولیس هماهنگ تر خواهد شد و بازی های بهتری را انجام خواهیم داد.
وی افزود: همچنین هدف ما این است که در رقابت های جام حذفی قدرتمند ظاهر شویم و تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا در دیدار برابر تیم های پدیده مشهد و سپاهان اصفهان به پیروزی دست یابیم و به فینال جام حذفی صعود کنیم.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و پرسپولیس تهران عصر پنجشنبه در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم پرسپولیس با گل سعید کریمی توانست سپیدرود را شکست دهد.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.