به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم های فوتبال سپیدرود رشت و پرسپولیس تهران عصر پنجشنبه در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی کشور در رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر حریفش را شکست داد و موفق شد به مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی کشور صعود کند و حریف تیم پدیده مشهد شود.
به دلیل محرومیت برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات تیم پرسپولیس، این مربی نمی توانست از روی نیمکت، تیمش را هدایت کند و به همین دلیل زلاتکو برادر برانکو کمک مربی پرسپولیس، وظیفه مربی گری را انجام داد.
با توجه به شرایط مساعد آب و هوایی و وجود آسمان صاف و آفتابی در رشت، از این بازی استقبال خوبی شد و بیش از 10 هزار تماشاگر خود را به ورزشگاه رسانده بودند تا از نزدیک نظاره گر این بازی باشند.
حدود 50 دقیقه قبل از آغاز این دیدار، بازیکنان دو تیم در میان تشویق هواداران خود و برای گرم کردن وارد زمین شدند که ابتدا تیم پرسپولیس و لحظاتی بعد تیم سپیدرود وارد زمین بازی شدند و به مدت 30 دقیقه مشغول گرم کردن خود شدند.
طرفداران سپیدرود رشت هنگام ورود تیمشان به زمین علی کریمی سرمربی و حسین کعبی یکی از کمک مربیان تیم را تشویق کردند و همچنین علی مصلح بازیکن فصل گذشته سپیدرود و بازیکن فعلی پرسپولیس نیز مورد تشویق طرفداران سپیدرود قرار گرفت؛ هواداران سرخپوشان پایتخت نیز علی کریمی را تشویق کردند.
قبل از آغاز بازی، کادر فنی سپیدرود با دسته های گل به سمت کادرفنی پرسپولیس رفتند و به آنان خوش آمد گفتند که در این بین، حمیدرضا طاهرخانی بازیکن جدید سپیدرود و نیم فصل اول پرسپولیس به سمت نیمکت تیم سابق خود رفت و با کادرفنی و سایر نیمکت نشینان پرسپولیس خوش و بش کرد و تمامی بازیکنان پرسپولیس نیز به سمت علی کریمی سرمربی سپیدرود رشت رفتند و به بازیکن سابق تیمشان ادای احترام کردند.
برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران در این بازی از داور خط دروازه استفاده شد که محمدرضا اکبریان و رضا کرمانشاهی عهده دار این کار بودند؛ در جریان این دیدار و در یکی از حملات سپیدرود رشت به سمت دروازه پرسپولیس، بازیکنان تیم میزبان اعتقاد به خطای پنالتی داشتند که البته پیام حیدری داور این دیدار نیز سوت را در دهانش قرار داد اما از اعلام ضربه پنالتی خودداری کرد که این امر باعث اعتراض شدید بازیکنان و کادر فنی سپیدرود رشت شد.
محمدرضا مهدوی کاپیتان و بازیکن با سابقه تیم سپیدرود رشت در دقایق ابتدایی نیمه دوم بازوبند کاپیتانی را نبسته بود که البته پس از دقایقی، کادر فنی این تیم بازوبند کاپیتانی را به این بازیکن رساندند تا کاپیتان این تیم در زمین بازی مشخص شود.
پویا نزهتی یکی از مهاجمان تیم سپیدرود رشت در یکی از حملات تیمش با بوژیدار رادوشویچ دروازبان تیم پرسپولیس برخورد کرد که این برخورد باعث درگیری دو بازیکن با یکدیگر شد که با وساطت سایر بازیکنان، این درگیری خاتمه یافت.
همچنین گل لحظات پایانی تیم پرسپولیس تهران مورد اعتراض کادر فنی و بازیکنان سپیدرود رشت قرار گرفت چون آنان معتقد بودند که قبل از به ثمر رسیدن گل در محوطه جریمه، از سوی بازیکنان پرسپولیس خطا انجام شده است.
با به صدا درآمدن سوت پایان بازی، طرفداران سپیدرود بلافاصله ورزشگاه را ترک کردند اما پرسپولیسی ها برای مدتی در ورزشگاه باقی ماندند و بابت صعود تیمشان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی جشن گرفتند.
7285 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.