محمد رحیمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: مبعلی همچون سایر بازیکنان از وضعیت تیم نگران است و بحث جدایی این بازیکن نیز به خاطر تعصبی که به تیم دارد مطرح شد؛این نگرانی ها به حق است لذا مدیریت تیم باید شرایطی ایجاد کند تا نگرانی بازیکنان از جمله مبعلی برطرف شود.
وی با بیان اینکه مبعلی تا پایان فصل کنار تیم خواهد بود افزود: ما به مبعلی احتیاج داریم و به هیچ عنوان قبول نمی کنیم که کنار ما نباشد.
وی درباره پیشنهادها به مبعلی گفت: مبعلی از تیم فولاد خوزستان پیشنهاد دارد و با من هم این موضوع را مطرح کرده اما دل وی با استقلال خوزستان است و دوست دارد سال های آخر بازیگری خود را در این تیم بگذراند و به نحو شایسته ای از دنیای فوتبال خدافظی کند لذا این بازیکن را راضی کردیم که کنار تیم باشد.
رحیمی ادامه داد: علاوه بر مبعلی تلاش می کنیم تمام بازیکنان خود را حفظ کنیم و با قوای بهتری بازی های نیم فصل دوم را آغاز کنیم.
وی در خصوص وضعیت بدهی دیوید ساکونی گفت: موظف به پرداخت بدهی این بازیکن هستیم اما نمی توانم بگویم دقیقا چه روزی این بدهی پرداخت شود؛ بدهی ساکونی مبلغ بسیار سنگینی است به گونه ای که قسط اول آن به اندازه تمام هزینه های تیم در نیم فصل اول است.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان افزود:با توجه به شرایط شرکت گروه ملی تنها راه برای پرداخت این بدهی، جذب پول از حامی مالی بود. هفته گذشته جلسه ای بین تیم ما و نفت مسجدسلیمان با شرکت ایرانسل برگزار شد که با کلیات قرارداد موافقت کردیم و قرار شد در سریع ترین زمان ممکن قرارداد نهایی بین این تیم ها و ایرانسل انجام شود.
وی ادامه داد: سعی می کنیم این هفته قرارداد نهایی بسته شود و تمام پولی دریافتی از ایرانسل به حساب ساکونی ریخته می شود تا این نگرانی برطرف شود.
رحیمی در خصوص جذب بازیکن گفت: ما نمی توانیم بازیکنی جذب کنیم بلکه تنها به دنبال آن هستیم که جریمه سنگین تری گریبانگیر تیم استقلال خوزستان نشود.
به گزارش ایرنا تیم استقلال خوزستان هم اکنون با کسب 6 امتیاز در مکان شانزدهم رده بندی لیگ برتر فوتبال قرار گرفته است.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.