به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، این پنج بازیکن به تشخیص عبدالمجید باقری نیا سرمربی پاس در لیست مازاد قرار گرفتند و مسئولان باشگاه پاس نسبت به جدایی آنها موافقت کردند.
میلاد صالحی و شهرام کوثری از رده سنی بزرگسالان و امیر شجاعی، امیرحسین آقایی و ابوالفضل زمردی از رده سنی زیر 23 سال با تیم پاس همدان خداحافظی کردند.
این بازیکنان در نیم فصل اول فرصت حضور در ترکیب اصلی را پیدا نکردند و در نهایت باقری نیا تصمیم به جدایی این نفرات گرفت.
سرمربی پاس همدان در نیم فصل می تواند 6 بازیکن را به ترکیب تیمش اضافه کند و برهمین اساس باقری نیا در صدد است برای تقویت قوای تیمی از بازیکنان جدید استفاده کند.
پاسی ها در شرایطی نیم فصل نخست لیگ دسته 2 را به پایان بردند که هم اکنون با 15 امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار گرفته اند.
باقری نیا هدف اولیه خود در تیم پاس را صعود از مرحله مقدماتی می داند و به همین دلیل تیم تحت هدایت او باید در نیم فصل دوم در جمع چهار تیم صعود کننده قرار بگیرد.
سرمربی پاس بارها اعلام کرده که فرقی نمی کند پاس در این مرحله با چه رتبه ای رهسپار دور دوم شود بلکه از هم اکنون باید به فکر مرحله بعدی بازی ها بود.
مدیرعامل باشگاه پاس همدان نیز در این باره می گوید: باقری نیا مسئول فنی تیم است و به تصمیم او در جابجایی بازیکنان و حتی مربیان احترام می گذاریم.
محمدتقی رحیمی افزود: هدف ما صعود به لیگ دسته یک فوتبال کشور است و سرمربی تیم نیز برای کسب نتایج مطلوب، در تصمیم گیری ها استقلال کامل دارد.
وی خاطرنشان کرد: تنها دغدغه موجود به لحاظ مالی است و به طور قطع با حمایت اعضای هیات مدیره این مشکل نیز برطرف می شود.
وی افزود: جابجایی بازیکنان طبیعی است و در نیم فصل دوم با اضافه شدن چند مهره جدید در راستای حضوری قدرتمند مقابل حریفان آماده می شویم.
تیم پاس در گروه سوم لیگ دسته 2 فوتبال کشور قرار دارد.
پاسی ها هفته آینده در نخسین دیدار دور برگشت لیگ دسته 2 فوتبال کشور میزبان خیبر خرم آباد هستند.
7520/2090
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.