به گزارش ایرنا علیرضا مرزبان پنجشنبه شب در نشست خبری بعد از دیدار استقلال خوزستان و سیاه جامگان در اهواز اظهار کرد: تیم ما به تغییرات اساسی نیاز دارد و چون به دنبال کسب نتایج بهتری هستیم قطعا چهره تیم در نیم فصل دوم تغییر خواهد کرد.
سرمربی تیم سیاه جامگان با بیان این که بازی را خوب شروع کردیم و تا دقیقه 35 چند فرصت ایجاد کردیم اما نتوانستیم به خوبی بهره ببریم افزود: در نیمه اول خوش شانس بودیم که توپ حریف به دیرک دروازه ما اصابت کرد و گل نخوردیم.
وی با اشاره به این که پس از دریافت گل اول به هم ریختیم و خیلی زود گل دوم را هم خوردیم افزود: خیلی دیر به گل اول رسیدیم و دیگر فرصتی برای جبران نداشتیم.
وی گفت: در این بازی هر چند بازنده شدینم اما سربلند بودیم و اگر توپ هایمان وارد دروازه می شد اکنون ما پیروز بودیم.
مرزبان با بیان این که از فرم بازی امروز تیمم خیلی راضی‌ام افزود: امروز همه دیدند با وجود این که دستمان بر روی نیمکت خالی بود اما از نظر فوتبالی ایجاد موقعیت و مالکیت توپ بهتر از استقلال خوزستان بودیم.
وی ادامه داد: ما در ادامه تلاش می کنیم روند باخت پذیری خود را متوقف کنیم و باید در نتیجه‌گیری به ثبات رسیده و شخصیت تیمی پیدا کنیم.
وی گفت: امروز وقتی یک گل از استقلال خوزستان خوردیم از هم پاشیدیم و بازی را تمام شده دیدیم در صورتی که می توانستیم به گل دوم برسیم.
سرمربی تیم سیاه جامگان در خصوص بازی تیمش در هفته آینده مقابل استقلال گفت: اگر چه استقلالی ها بعد از دربی با شکست نفت روحیه گرفتند اما با این وجود ما نمی خواهیم تیم بازنده میدان باشیم و به راحتی امتیاز از دست نمی دهیم اگر چه نیاز به حمایت هوادارانمان داریم.
تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد در هفته یازدهم لیگ برتر باشگاههای ایران پنجشنبه شب در مقابل میزبانش استقلال خوزستان 2 بر یک نتیجه را واگذار کرد.
9879/6064
خبرنگار: محمد شاکری** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.