به گزار خبرنگار ایرنا، زلاتکو ایوانکوویچ عصر پنجشنبه پس از پایان بازی تیم های فوتبال سپیدرود و پرسپولیس تهران در کنفرانس خبری در رشت اظهار داشت: سپیدرود تا حدی بسته‌ بازی می کرد که این امر کار ما را دشوار ساخت اما در نهایت توانستیم از یکی از فرصت های بدست آمده استفاده و پیروز شویم.
وی که به دلیل محرومیت برانکو در این مصاحبه حضور یافت، ادامه داد: با توجه به اینکه تیم پرسپولیس چند ملی پوش داشت و همچنن چند بازیکن نیز در این بازی حضور نداشتند، از بازیکنان جدید خود سود بردیم و در نهایت از نحوه بازی بازیکنان و همچنین از نتیجه رضایت داریم.
ایوانکوویچ اضافه کرد: امیدواریم سپیدرود نیز در رقابت های لیگ برتر نتایج خوبی کسب کند و در این لیگ ماندگار شود و ما نیز راه خود را در مسابقات جام حذفی، لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا ادامه می دهیم و مدعی قهرمانی در هر سه لیگ هستیم.
وی خاطرنشان کرد: پرسپولیس یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر است و اگر بتوانیم قهرمان شویم برای سومین‌ سال متوالی خواهد بود که به این مقام دست می یابیم و البته تیم ما بازیکنان خوبی دارد و در مسیر خوبی هم قرار داریم و سریع تر از فصل گذشته پیش می‌رویم.
ایوانکوویچ در مورد نتایج تیم ملی در جام ملت های آسیا نیز گفت: البته صعود تا مرحله نیمه نهایی در هر جامی نتیجه خوبی است و ایران نیز تیم ملی خوبی دارد، اما به هر حال این تیم می توانست نتایج بهتری کسب کند.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و پرسپولیس تهران عصر پنجشنبه در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی کشور در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت سرخپوشان پایتخت با نتیجه یک بر صفر پیروز میدان شدند و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.