رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی گیلان از عملیات پرشتاب امدادرسانی و جاده سازی گروه اعزامی گیلان به استان سیل زده لرستان در چهارمین روز حضور در این مناطق خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد راکعی رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه با دستور وزیر کشور از بیست و دوم فروردین استان گیلان به عنوان استان معین لرستان مشخص شده، تصریح کرد: پس از هماهنگی استاندار گیلان با استاندار لرستان و در راستای خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان، نیروی‌های اعزامی گیلان در دو منطقه شهرستان کوهدشت و شهر زاغه مستقر شدند و مستمرا برای بازسازی و مرمت جاده های اصلی لرستان تلاش می‌کنند که با دستور استاندار گیلان مدیریت بازسازی، ترمیم و اصلاح نقاط آسیب دیده این استان با محوریت اداره کل راه و شهرسازی گیلان است.

وی اضافه کرد : در چهارمین روز حضور گروه اعزامی گیلان در مناطق سیل زده استان لرستان عملیات کنده کاری و رسیدن به سطح محکم و سخت، تثبیت در پاشنه و ریختن بلدر جهت زهکشی قطعه یک محور خرم آباد _ بروجرد انجام و عملیات ریختن لایه روسازی در حال اجراست.

راکعی در پایان گفت: با تمام توان برای اجرای فعالیت هایی که در کوتاه مدت و به صورت فوری وضعیت را به حالت عادی می‌رساند امدادرسانی گروه اعزامی گیلان ادامه خواهد  داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.