مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان عصر روز چهارشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: اردوی بقا در شرایط خاص تیم های درمان اضطراری جمعیت هلال احمر استان از امروز (چهارشنبه) با حضور 61 نفر از اعضای این تیم از سراسر شعب در مرکز آموزشهای تخصصی امداد و نجات چاف لنگرود در حال برگزاریست.
مهدی ولی پور افزود: در این دوره آموزشی سر فصل های آشنایی با سامانه بهداشت و درمان، کلیات بقای عمومی ، روانشناسی بقا، ایجاد سرپناه اضطراری، جهت یابی در روز و شب، برنامه پیاده روی و تمرینات عملی ارایه می شود.
وی با اشاره به وظیفه تیم های درمان اضطراری جمعیت هلال احمر در حوادث و سوانح به عنوان اولین تیم های اعزامی به صحنه حادثه اظهار کرد: این تیم ها پس از حضور در حوادث ، میزان نیاز منطقه را برای استقرار تعداد تیم های درمان اضطراری ، برپایی چادرهای درمان برآورد کرده و بر اساس آن سایر تیم های درمان اعزام می شوند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان خاطر نشان کرد: اعضای این تیم ها در هر شعبه شامل پزشک، پرستار، ماما، کارشناس محیط و تغذیه و دارویی است که به صورت داوطلبانه با هلال احمر همکاری می کنند.
اعضای تیم درمان اضطراری جمعیت هلال احمر استان گیلان 365 نفر است.
اردوی بقا در شرایط سخت تیم های درمان اضطراری جمعیت هلال احمر تا فردا در مرکز آموزش های تخصصی امداد و نجات چاف لنگرود ادامه دارد.
7286 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.