علی خدادادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این خدمات در دهلاویه یادمان شهید چمران و 2 روستای همجوار' به مدت چهار روز منتهی به جمعه گذشته انجام گرفت.
وی با بیان اینکه این کار به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صورت گرفت افزود: این خدمات توسط تیم های درمان اضطراری جمعیت هلال احمر استان های خوزستان، لرستان و کهگیلویه و بویراحمد انجام شد.
وی گفت: در این تیم 30 نفر شامل پزشک متخصص و عمومی، ماما، پرستار، پیراپزشک، تکنیسین بهداشت محیط و بهداشت روانی و مادر و کودک و عوامل راه انداز حضور داشتند.
خدادادی با بیان اینکه یک هزار نفر در این منطقه از این خدمات استفاده کردند بیان کرد: این خدمات شامل پذیرش رایگان، خدمات پرستاری، بهداشت روانی، بهداشت محیط، مشاوره، بهداشت مادر و کودک، زنان و غربالگری توسط تیم های درمان اضطراری بود.
روستای دهلاویه از توابع شهرستان دشت آزادگان و در شمال غرب شهر سوسنگرد قرار دارد.
7158/ 6037
***
امداد رسانی به 90 نفر در شهر جنت مکان گتوند
اهواز - ایرنا - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: 90 نفرگرفتار در سیلاب شهر جنت مکان از توابع بخش مرکزی شهرستان گتوند امدادرسانی شدند.
صادق سلامت روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: بارش شدید باران در 48 ساعت گذشته باعث آبگرفتگی و جاری شدن سیلاب در این منطقه جنت مکان شهرستان گتوند شد که سه تیم عملیاتی به این منطقه برای امدارسانی به مردم اعزام شد.
وی گفت: همچنین اقلام امدادی مثل پتو، غذا و پتو در این منطقه توزیع شد.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان در ادامه بیان کرد: به دلیل بارش برف و کولاک در جاده اندیکا - چهارمحال بختیاری تعدادی خودرو در این مسیر گرفتار شدند که به 89 نفر امدادرسانی و اسکان داده شدند.
7158 /6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.