علی آقا یحیایی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : امدادگران هلال احمر سمنان طی یک ماه در 190 حادثه حضور یافتند که 52 مورد عملیات جاده ای، 122 مورد امداد رسانی حضوری، 6 مورد امدادرسانی شهری و بقیه از نوع حوادث سیل، آبگرفتگی و کارگاهی و صنعتی بود.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان یادآورشد : طی 45 مورد حادثه جاده ای در محورهای مواصلاتی استان، به 33 نفر از هموطنان کشور در یک ماه گذشته امداد رسانی شد که 26 نفر به مراکز درمانی منتقل و هفت نفر سرپایی توسط امدادگران درمان شدند.
یحیایی بیان کرد : در روزهای اول تا سی ام مرداد تعداد 326 نفر از سوی هلال احمر در نقاط مختلف استان سمنان به علت حوادث اسکان یافتند.
وی خاطرنشان کرد : از مجموع اسکان یافتگان توسط جمعیت هلال احمر استان سمنان، تعداد 20 نفر از اسکان جاده ای و 306 نفر از خدمات حضوری بهره مند شدند.
به گفته یحیایی، در عملیات امدادی هلال احمر سمنان، 199 تیم عملیاتی با 517 نیرو برای امداد و نجات به مسافران تابستانی اعزام شدند.
معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان با اشاره به 6 مورد عملیات رهاسازی در سوانح جاده ای از سوی امدادگران، افزود: هموطنان در سفرها نکات ایمنی را رعایت کنند و تجهیزات و وسایل مورد نیار را به همراه داشته باشند.
هموطنان گرفتار در حوادث مختلف می توانند از طریق شماره 112 سامانه امداد و نجات هلال احمر، از خدمات این نهاد بهره مند شوند.
بیش از 600 کیلومتر از مسیر اصلی شرقی- غربی کشور از استان سمنان می گذرد و واژگونی خودرو یکی از چالشهای این محور ارتباطی پرتردد کشور است.
سالانه دست کم 15 میلیون مسافر و گردشگر از محورهای ارتباطی استان سمنان تردد می کنند.
9891/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.