مدیر رسانه ای تیم فوتبال سپیدرود رشت روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دو تیم عصر جمعه هفته جاری سی ام فروردین ماه در هفته بیست و ششم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور رو در روی هم قرار می گیرند.
علیرضا هوشیاری افزود: با توجه به شرایط جدول رده بندی و وضعیت تیم فوتبال سپیدرود رشت در این جدول ، این تیم برای کسب پیروزی در هر پنج مسابقه باقی مانده به مصاف رقبای خود خواهد رفت که بر این اساس سرخپوشان رشتی برای کسب هر سه امتیاز به بوشهر می روند.
وی بیان کرد: گرچه پارس جنوبی جم تیم بسیار خوبی است و از کادر فنی و بازیکنان خوبی نیز تشکیل شده، اما هدف ما ماندن در رقابت های لیگ برتر است که به همین دلیل فقط برای کسب پیروزی رو در روی این تیم قرار خواهیم گرفت.
مدیر رسانه ای تیم فوتبال سپیدرود رشت اضافه کرد: با پیروزی شیرین هفته گذشته برابر تراکتورسازی تبریز، بازیکنان سپیدرود از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی هستند.
تا پایان هفته بیست و پنجم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور که با حضور 16 تیم در حال برگزاری است ، تیم پارس جنوبی جم با 28 امتیاز در رتبه نهم و سپیدرود رشت با 18 امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.