منصور بیکوردی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: هیات فوتبال در کنار دیگر مجموعه های استانی همواره در کنار این تیم برای صعود به لیگ برتر بوده و این همراهی ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به 2 بازی پیش روی این تیم در روزهای 27 فروردین و 10 اردیبهشت ماه در کرج اظهار داشت: تیم گل ریحان نیازمند حمایت هر چه بیشتر تماشاگران در بازی های خانگی است که به همین منظور مکاتباتی با دستگاه های استانی داشته ایم تا کارگروهی با هدف یاری رساندن به این تیم تشکیل شود.
بیکوردی گفت: همچنین بنرهای دعوت از تماشاگران برای تماشای بازی های این تیم در دیدارهای خانگی در سطح شهر نصب و تلویزیون های شهری نیز نسبت به اطلاع رسانی اقدام می کنند.
وی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه ها برای اطلاع رسانی و حمایت هر چه بیشتر تماشاگران از بازی های این تیم، هماهنگی با مدارس فوتبال و آموزش و پرورش برای حضور در ورزشگاه است.
رئیس هیات فوتبال البرز افزود: گل ریحان البرز نیازمند حمایت در سه بازی آینده خود است و در این شرایط باید تمامی ظرفیت های موجود برای حمایت از تیم استانی برای کسب مجوز صعود به لیگ برتر به کار گرفته شود.
بیکوردی گفت: با توجه به ظرفیتی که در کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال گل ریحان البرز وجود دارد، این ظرفیت را دارند تا یکی از 2 تیم صعود کننده به لیگ برتر باشند.
تیم فوتبال گل ریحان البرز هم اکنون با 46 امتیاز در مکان سوم جدول لیگ دسته یک کشور قرار دارد.
7414/6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.