محسن عبدنصرالهی کمک مربی سپیدرود رشت در این خصوص به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کادر فنی این تیم ، تمرین سبکی را برای سپیدرودی ها در نظر گرفت تا از لحاظ بدنی بازیکنان در شرایط خوبی قرار گیرند.
وی افزود: در طول هفته نیز تمرینات سپیدرود رشت به طور منظم پیگیری شد تا این تیم با آمادگی کامل رو در روی تراکتورسازی تبریز قرار گیرد و همچنین در این مدت روی نقاط ضعف و قوت تیم حریف کار شد.
وی ادامه داد: در این راستا ، آخرین تمرین سرخپوشان رشتی قبل از رویارویی با تیم قدرتمند تراکتورسازی تبریز بسیار مطلوب برگزار شد و حضور تعدادی از تماشاگران نیز در برگزاری این تمرین، دلگرمی به بازیکنان و کادر فنی داد و در نهایت می توان گفت که بازیکنان تمرین شادابی را پشت سر گذاشتند.
عبدنصرالهی بیان کرد: در این تمرین مروری نیز بر کارهای تاکتیکی که باید بازیکنان در روز بازی با تراکتورسازی انجام دهند، انجام شد و تمام هدف و تمرکز ما پیروزی در این بازی سخت است.
وی اضافه کرد: با توجه به شرایط موجود و تمرینات انجام شده، با آمادگی کامل به مصاف تراکتورسازی تبریز می رویم و امیدواریم که بتوانیم برابر این تیم پیروز شویم تا همچنان شانس ماندن در لیگ برتر را داشته باشیم.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و تراکتورسازی تبریز از ساعت 17 فردا (جمعه 23 فروردین) در هفته بیست و پنجم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم می روند.
تا پایان هفته بیست و چهارم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور که با حضور 16 تیم در حال برگزاری است، تراکتورسازی تبریز با 49 امتیاز در مکان دوم و سپیدرود رشت با 15 امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.