به گزارش خبرنگار ایرنا در این مسابقه که عصر جمعه از هفته بیست و پنجم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور ، در ورزشگاه سردارجنگل رشت، در حضور حدود هشت هزار تماشاگر و در یک هوای نیمه ابری برگزار شد، تیم فوتبال سپیدرود در یک بازی برتر با نتیجه سه بر یک تراکتورسازی تبریز را شکست داد تا همچنان امیدوار به ماندن در لیگ برتر باشد.
در جریان این دیدار و در همان دقایق اولیه تیم سپیدرود رشت به گل برتری دست یافت و مهرداد بایرامی بازیکن پیشین تراکتورسازی تبریز و بازیکن فعلی سپیدرود در دقیقه دوم روی اشتباه محرز محسن فروزان دروازبان تراکتورسازی موفق شد گل اول بازی را به سود سپیدرود به ثمر برساند.
پس از این تیم سپیدرود دوباره صاحب موقعیت گلزنی شد اما نتوانست از این فرصت استقاده کند و در نقطه مقابل نیز آنتونی استوکس مهاجم تراکتورسازی در دقیقه هفتم در یک موقعیت تک به تک بهترین فرصت تیمش را تا این لحظه از دست داد.
اما در دقیقه 23 مسعود شجاعی از سمت راست صاحب یک فرصت مناسب شد که کاپیتان تراکتورسازی و کاپیتان تیم ملی با یک ضربه دقیق توانست دروازه تیم سپیدرود را باز کند تا بازی به تساوی کشیده شود اما در دقیقه 33 میثم فردوسی موفق شد دومین گل سپیدرود را به ثمر برساند تا این نیمه به سود سرخپوشان رشتی پایان یابد.
در نیمه دوم نیز تیم سپیدرود با حمایت طرفدارانش بر بازی تسلط داشت و موفق شد در دقیقه 65 توسط مهرداد بایرامی به گل سوم خود دست یاید تا این بازیکن دومین گل خود را در این دیدار به ثمر برساند.
قضاوت این دیدار را سیدرضا مهدوی با کمک های علی‌اکبر نوری و یوسف مغروری بر عهده داشتند و علی بای و عبدالنبی پورخلف نیز به عنوان داوران پشت دروازه در این بازی حضور یافتند.
در جریان این دیدار محمد طیبی و اکبر ایمانی از تیم تراکتورسازی تبریز، حسین شنانی و میلاد شیخ سلیمانی نیز از تیم سپیدرود رشت کارت زرد دریافت کردند.
تیم سپیدرود رشت در این دیدار با ترکیب ایمان صادقی، میثم فردوسی (از دقیقه 80 محمد غلامی)، میثم تهیدست، میلاد شیخ سلیمانی، محمدرضا مهدوی، محمد بلبلی، هومن ربیع‌زاده، مهرداد بایرامی (از دقیقه 87 علی عباسی)، حسین شنانی (جواد آقایی پور از دقیقه 90)، ابراهیم لطفی و میلاد قربانزاده به مصاف تراکتورسازی تبریز رفت.
همچنین تیم تراکتورسازی با ترکیب محسن فروزان، ایمان سلیمی، محمد طیبی، دانیال اسماعیل‌فر، احسان حاج‌صفی، مهدی مهدی پور، اکبر ایمانی (از دقیقه 86 علی رضا نقی زاده)، مسعود شجاعی، ساسان انصاری، اشکان دژاگه و آنتونی استوکس رو در روی سپیدرود قرار گرفت.
پیش از این بازی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با کسب 49 امتیاز در مکان پانزدهم و تیم سپیدرود رشت با کسب 15 امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر قرار داشتند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.