به گزارش ایرنا تیم بسکتبال مروبان نوین ماهشهر روز جمعه در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر امیدهای کشور پذیرای تیم ملی حفاری در ماهشهر بود که با نتیجه 70 بر 57 به پیروزی دست یافت.
تیم مهروبان نوین ماهشهر که در این فصل رقابت تنگاتنگی با همشهری خود تیم پتروشیمی بندرامام دارد در دیدار امروز از تمام داشته های خود استفاده کرد و موفق شد با شکست تیم ملی حفاری، همچنان پایاپای تیم پتروشیمی پیش رود و شانس صعود به لیگ برتر را داشته باشد.
تیم نفت امیدیه دیگر نماینده خوزستان در این هفته از رقابت ها موفق شد با نتیجه 68 بر 57 از سد تیم مقاومت میناب عبور کند تا همچنان به صدرنشینی خود در این گروه ادامه دهد.
در ادامه این مسابقات تیم پتروشیمی بندرامام برابر تیم مس کرمان صف آرایی کرد که در نهایت با نتیجه 79 بر 70 به برتری دست یافت تا رقابت بر سر عنوان دومی این گروه همچنان داغ بماند.
هم اکنون تیم های نفت امیدیه، پتروشیمی بندرامام و مهروبان نوین ماهشهر به ترتیب مکان های اول تا سوم جدول رده بندی رقابت های گروه جنوب را به خود اختصاص داده اند همچنین تیم ملی حفاری اهواز نیز در مکان پنجم رده بندی جای دارد.
در هفته نهم این رقابت ها تیم های نفت امیدیه و مهروبان نوین ماهشهر روز هشتم دی حساس ترین دیدار هفته را برگزار می کنند؛ همچنین تیم های پتروشیمی و ملی حفاری میزبان تیم های مقاومت میناب و مس کرمان خواهند بود.
گفتنی است مسابقات لیگ امیدهای بسکتبال کشور در 2 گروه 6 تیمی با عنوان شمال و جنوب برگزار می شود که در پایان از هر گروه 2 تیم به مرحله پایانی صعود می کند.
9879/ 6037
خبرنگار: محمد شاکری ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.