به گزارش ایرنا غفور کامروا روز دوشنبه پس از شکست تیمش مقابل نیروی زمینی در اهواز اظهار کرد: در ابتدا سوار بر بازی بودیم و بچه های ما با دوندگی بی امان خود عملکرد خوبی به نمایش گذاشتند اما در ادامه بازی نتوانستیم بر حریف غلبه کنیم.
سرمربی تیم رعد پدافند خوزستان با بیان این که بازی امروز بیشتر فیزیکی بود و هر دو تیم به دنبال برد بودند افزود: با توجه به مشکلاتی که بر تیم حاکم است در طول هفته تمرینات منظمی نداشتیم و همین امر موجب شد که در کوارتر چهارم از نظر بدنی کم بیاوریم.
وی با بیان این که دیگر نمی توانم برای بازیکنانم ایجاد انگیزه کنم و حرف هایم برای بازیکنان بی اعتبار شده ، افزود: از ابتدای لیگ تاکنون وعده های مالی بسیاری به بازیکنان دادیم اما متاسفانه هنوز یک ریال هم به تیم کمک نشده است.
کامروا عنوان کرد: با توجه به شرایط موجود، تیم داری در لیگ برتر اشتباه بود و اگر می دانستم شرایط به این شکل پیش می رود هدایت این تیم را قبول نمی کردم، پیش از شروع مسابقات به ما وعده تزریق 8 میلیارد ریال به تیم را دادند اما متاسفانه یک ریال هم کمک نکردند.
وی ادامه داد: همچنان به ادامه رقابت ها امیدوار هستیم اما باید بگویم که انگیزه خود را از دست داده ام و در سه بازی باقیمانده تنها سعی می کنیم از آبروی بسکتبال خوزستان دفاع کنیم.
در ادامه محمدرضا اسلامی سرمربی تیم بسکتبال نیروی زمینی گفت: بازی خوبی از سوی هر دو تیم شاهد بودیم، در نیمه اول بد بودیم و توپ های ما به دلیل استرس بسیار بالای بازیکنان وارد سبد نشد اما در نیمه دوم در حمله و دفاع عالی ظاهر شدیم و پیروز میدان شدیم.
وی ادامه داد: خوشبختانه قالب دفاعی تیم به خوبی شکل گرفته و عملکرد بازیکنان روز به روز بهتر می شود، ما و پدافند از یک خانواده هستیم لذا پیروزی در این دیدار برای هر دو تیم بسیار حائز اهمیت بود.
اسلامی با بیان این که شرایط تیم ما به لحاظ جذب بازیکن نسبت به حریف سخت تر است افزود: ما تنها می توانیم از بازیکنان سرباز استفاده کنیم در حالی که حریف از چندین بازیکن بزرگسال با کیفیت بهره می برد.
وی ادامه داد: در ادامه راه تلاش می کنیم بازی های دور رفت خود را تکرار کنیم و با جمع آوری امتیازات جایگاه خود را در جدول بهبود بخشیم، در حال حاضر در رتبه پنجم قرار داریم و فکر می کنم با توجه به داشته هایمان عملکرد قابل قبولی کسب کرده ایم.
سرمربی تیم بسکتبال نیروی زمین افزود: بازیکنان ما در تمام بازی ها حتی زمانی که 20 امتیاز عقب هستیم با جان و دل بازی می کنند و این نقطه قوت تیم ما است، مطمئنم در سال های آینده از بازیکنان جوان نیروی زمینی بیشتر خواهید شنید.
دیدار دو تیم رعد پدافند خوزستان و نیروی زمینی در هفته پنجم از دور برگشت رقابت های لیگ برتر با نتیجه 51 بر 43 به سود تیم نیروی زمینی به پایان رسید.
9879/6002
خبرنگار: محمد شاکری**انتشار : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.