غفور کامروا در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برخی ها قرار بود اسپانسر تیم شوند اما هنوز خبری از حامی مالی نیست لذا سعی می کنیم از طریق کمک های مردمی و برخی ادارات مشکلات مالی خود را برطرف کنیم.
سرمربی تیم بسکتبال رعد پدافند خوزستان با بیان این که تلاش می کنیم نماینده مقتدری برای خوزستان باشیم افزود: گرچه اولین سال حضور خود را تجربه می کنیم اما نمی خواهیم زنگ تفریح تیم ها شویم و در وهله اول جایگاه خود را در لیگ تثبیت خواهیم کرد و در ادامه به دنبال کسب رتبه بهتر هستیم.
وی ادامه داد: بچه های ما بدون هیچ چشم داشتی سخت مشغول تمرین کردن هستند و از این که بار دیگر فرصت خودنمایی در لیگ برتر را پیدا کرده اند بسیار خوشحال هستند.
وی گفت: در اهواز بسکتبالیست های بسیار خوب و مستعدی وجود دارد که سال ها پشت لیگ برتر باقی ماندند.
کامروا با اشاره به این که می توانیم با حضور بازیکنان جوان و با انگیزه استان جایگاه خوبی در رقابت های لیگ برتر کسب کنیم افزود:6 سال پیش تیم ملی حفاری با وجود این که نتایج بسیار درخشانی کسب کرد اما بر اساس تصمیمات مدیریتی از لیگ کناره گیری کرد و باعث شد جایگاه بسکتبال اهواز از بین برود.
وی با بیان این که اولویتمان بومی گرایی در تیم خواهد بود افزود: با توجه به این که تیم ما نظامی می باشد سهمیه استفاده از بازیکن سرباز را دارد که یک امتیاز ویژه برای ما محسوب می شود.
وی اضافه کرد: در کنار جذب بازیکنان سرباز، بومی گرایی در تیم حرف اول را می زند و تلاش می کنیم از بچه های کم نام و نشان خوزستانی به خوبی بهره مند شویم.
سرمربی تیم بسکتبال رعد پدافند خوزستان با اشاره به این که در پست های یک، 2 و پنج با کمبود بازیکن مواجه هستیم و تلاش می کنیم در این خطوط بازیکن خوب جذب کنیم افزود: تاکنون بازیکنانی همچون قاسم ساکی، مهدی برون و علی دورقی که سابقه حضور در لیگ برتر را دارند جذب تیم شدند اما مابقی بازیکنان در لیگ یک توپ زدند.
وی در پایان گفت: هر چند بازیکنان ما گمنام بوده و چهره نیستند اما اتحاد و همدلی نقطه قوت تیم ما به شمار می رود و با همین پوهن سعی می کنیم عملکرد درخشانی در رقابت ها داشته باشیم.
6064
خبرنگار: محمد شاکری** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.