مازیار غلامی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده تضعیف و خروج تدریجی سامانه بارشی در منطقه است؛ شایان ذکر است طی 72 ساعت آینده، گاهی با عبور امواج کم و بیش ناپایدار از منطقه، افزایش ابر و در بعضی نقاط بارندگی دور از انتظار نیست.
وی ادامه داد: بتدریج از شنبه هفته آینده با ورود سامانه بارشی جدید به منطقه روند افزایش ابر، وزش باد و بارندگی (بعضی نقاط شدید) ، کاهش دما و در ارتفاعات بالادست بارش برف تا اواسط هفته آینده مورد انتظار است.
سرپرست اداره پیش‌بینی و هشدار اداره‌کل هواشناسی گیلان آسمان امروز استان را نیمه ابری تا ابری و مه آلود، بارش پراکنده باران، گاهی کاهش ابر، ارتفاعات و دامنه ها وزش باد جنوبی، طی روز افزایش دما عنوان و برای فردا (پنجشنبه) نیز آسمان را نیمه ابری تا ابری و مه آلود و بعضی نقاط بارندگی، گاهی کاهش ابر، ارتفاعات و دامنه ها وزش باد جنوبی پیش بینی کرد.
به گفته غلامی، طی شبانه روز گذشته اکثر شهرهای استان دارای بیشینه دما بوده اند که 9 درجه ثبت شده و کمینه دما نیز مربوط به دیلمان و جیرنده با دو درجه زیرصفر بوده است.
وی بیشینه دمای امروز رشت را نیز 13 درجه و کمینه دمای فردای مرکز استان را نیز هفت درجه ذکرکرد.
وی بیشترین میزان بارش باران در استان طی شبانه روز گذشته را نیز با 10.5 میلیمتر مربوط به ایستگاه هواشناسی کشاورزی رشت عنوان کرد.
7296/2007/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.