یاسر اشتاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اطلاعیه شماره 2 صادر شده از سوی اداره کل هواشناسی استان افزود: این امواج روز جمعه به طور متناوب در برخی ساعات سبب بارش پراکنده باران و برف به همراه وزش باد، رعد وبرق (در نقاط مستعد استان) و مه گرفتگی خواهد شد.
وی بیان کرد: با ورود سامانه بارشی فعالی از اواخر وقت روز شنبه، بر شدت و گستره بارندگی ها در استان افزوده می شود و شدت فعالیت سامانه روز یکشنبه می باشد.
اشتاد گفت: سامانه بارشی فعال که در هفته جاری در استان بود صبح امروز /چهارشنبه/ از این منطقه خارج شده اما عصر روز گذشته این سامانه در جنوب استان موجب بارش باران و در نقاط مرتفع بارش برف شد.
وی با اشاره به میزان بارش ها در هفته جاری گفت: شهر سردشت با 35.4 میلیمتر، پیرانشهر 31.6، مهاباد 31، نقده 30، اشنویه 29.3، تکاب 25، میاندوآب 22، ارومیه 21 و بوکان با 20 میلیمتر بارندگی در روز سه شنبه شهرهای پر بارش آذربایجان غربی بودند و در شهرهای ماکو، پلدشت، قره ضیاالدین، چالدران و سلماس نیز بارندگی گزارش شده است.
به گزارش ایرنا آذربایجان غربی از استان های شمال غربی کشور بوده که در منطقه ای کوهستانی واقع شده است.
آب و هوای این استان سرد و کوهستانی بوده و تا اوایل خرداد ماه بارش های بهاره در این منطقه انجام می شود که همراه با خوشحالی کشاورزان است.
7125/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.