مازیار غلامی در گفت وگو با ایرنا بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه بارش زاد و سرد در منطقه است که بر این اساس طی امروز بارندگی و وزش باد (بعضی نقاط شدید) ، کاهش دما و در ارتفاعات بارش برف مورد انتظار است.
وی ادامه داد: این سامانه امشب تضعیف و به تدریج فردا از منطقه خارج خواهد شد و از ظهر دوشنبه ضمن پایداری هوا ، روند افزایش نسبی، بتدریج وزش باد جنوبی (گرم بویژه در ارتفاعات و دامنه ها) تا روز جمعه مورد انتظار است.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان آسمان امروز را ابری و مه آلود، کاهش دما، بارندگی و وزش باد (پاره ای نقاط شدید) ، ارتفاعات بارش برف یا کولاک برف، طی عصر و شب کاهش ناپایداری و فردا نیز آسمان استان در نواحی غربی را کمی ابری تا نیمه ابری و در نواحی مرکزی و شرقی قسمتی ابری تا ابری و مه آلود، احتمال بارش پراکنده (ارتفاعات احتمال بارش برف) و وزش باد، بتدریج کاهش ابر پیش بینی کرد.
وی بیشینه دمای استان طی شبانه روز گذشته را با 18 مربوط به مربوط به منجیل و کمینه دمای فردا را با سه درجه زیرصفر مربوط به جیرنده و دیلمان ذکر کرد.
غلامی بیشینه دمای امروز رشت را 9 درجه و کمینه دمای فردای مرکز استان را نیز پنج درجه عنوان کرد.
وی یادآور شد: طی شبانه روز گذشته بیشترین میزان بارش باران در استان با 32.5 میلیمتر در ایستگاه هواشناسی کشاورزی رشت ثبت شده است.
7296/2007/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.