مسئول اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان عصر چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این ورزشکار شایسته گیلانی در رقابت با حریفان خود در رشته پرش طول با ثبت رکورد پنج متر و 32 سانتی متر در رده سنی بزرگسالان پس از دیگر ورزشکارانی از کشورمان به مقام سوم رسید .
سعید علیپور افزود: خوشبختانه فاطمه جماعتی در این دوره از رقابت ها خوش درخشید و سرانجام توانست به عنوان نماینده بانوان گیلان در رقابت های دو و میدانی داخل سالن بین المللی جام فجر صاحب گردن آویز برنز شود.
وی بیان کرد: مسابقات بین المللی دو و میدانی داخل سالن 2019 تهران با حضور ورزشکارانی از کشورهای ایران، عراق، افغانستان، عمان، سوریه، کویت، ترکیه و مالزی در مجموعه آفتاب انقلاب برگزار شد.
وی خاطرنشان کرد: بانوان شرکت کننده در این دوره از رقابت ها، در ماده های پرش طول، پرتاب وزنه، دوی 60 متر بامانع، دوی 800 متر، 3 هزار متر و پرش ارتفاع با هم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم ایران با کسب شش مدال طلا، هشت نقره و 10 برنز در رده نخست جدول مدالی ایستاد، تیم‌ های ترکیه با کسب چهار نشان طلا و یک نشان نقره دوم و کشور هندوستان با کسب یک مدال طلا و دو مدال نقره در مکان‌ های دوم و سوم قرار گرفتند.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.