رئیس هیات ورزش های ناشنوایان استان شامگاه سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت: در جریان این مسابقات که در قزوین برگزار شد، تیم دو و میدانی جوانان ناشنوای گیلان موفق به کسب یک مدال طلا، یک مدال نقره و دو مدال برنز شد.
کریم لیاقت جو افزود: بر این اساس و در پایان این مسابقات، تیم دو و میدانی جوانان ناشنوای گیلان با کسب این تعداد مدال و مجموع 27 امتیاز، پس از تیم های آذربایجان شرقی و اردبیل روی سکوی سوم مسابقات قهرمانی کشور ایستاد.
وی ادامه داد: در رقابت های انجام شده و در ماده 400 متر، امیرحسین باکه ورزشکار شایسته گیلانی توانست عنوان قهرمانی کشور را کسب کند تا تنها مدال طلای تیم گیلان در این دوره از رقابت ها را تصاحب کند.
رئیس هیات ورزش های ناشنوایان گیلان بیان کرد: این ورزشکار شایسته گیلانی در ماده 200 متر نیز درخشید و سرانجام توانست در رتبه دوم قرار گیرد تا یک مدال نقره دیگر رقابت های دو و میدانی ناشنوایان کشور را بدست آورد.
لیاقت جو خاطرنشان کرد: مبین نظری دیگر ورزشکار گیلانی حاضر در این دوره از رقابت ها نیز ، در ماده پرش طول و همچنین در ماده پرش ارتفاع توانست روی سکوی سوم کشور قرار گیرد و دو مدال برنز را برای استان کسب کند.
ماهان پورمیرزاحسین ، امیرحسین سرباکه ، فریدون شکوری و مبین نظری اعضای تیم دو و میدانی استان را در اولین دوره رقابت ها قهرمانی نانشوایان جوان کشور تشکیل می دادند، اسماعیل اکبرپور و بهزاد فولادی نیز به عنوان مربی تیم گیلان را هدایت می کردند، علی شیخی نیز به عنوان سرپرست و صمد همتی نژاد به عنوان داور از گیلان در این مسابقات حضور داشتند.
در اولین دوره رقابت های دو و میدانی قهرمانی ناشنوایان رده سنی جوانان کشور، زبده ترین ورزشکاران این رشته حضور داشتند که در مواد مختلف در قزوین با هم به رقابت پرداختند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.