حسن رستم زاد روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این تصمیم در ستاد تنظیم بازار آستارا اتخاذ شده و اداره صنعت، معدن و تجارت از اعضای شوراهای اسلامی، هیات امنای مساجد و دهیاران برای نظارت بر توزیع عادلانه اقلام مصرفی مردم نظیر گوشت، مرغ و میوه استفاده خواهد کرد.
وی ادامه داد: بازاریان منصف شناسایی و مورد تجلیل قرار خواهند گرفت تا فرهنگ مردم داری و مراعات حال همدیگر، بیش از گذشته در این شهرستان ترویج یابد.
وی افزود: ستاد تنظیم بازار و تسهیل خدمات سفر آستارا جلسه هفتگی خواهد داشت و مصوبات آن، با لحاظ شرایط اقتصادی و اجتماعی و با پیگیری دستگاه های مربوطه اجرا خواهد شد.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا نیز در این راستا گفت: از بین کسبه و بازاریان خوشنام، 50 نفر برای عرضه کالاها با تخفیف 15 درصد انتخاب شده و تنظیم بازار و کنترل قیمت ها جدی گرفته می شود.
محسن آهنی اظهار کرد: از 17 اسفندماه جاری؛ نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا با قیمت مصوب و تحت نظارت مستمر بازرسان، در آستارا فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.
وی ادامه داد: طی دو ماه گذشته با همراهی دستگاه های تعزیرات حکومتی و شبکه بهداشت و درمان و اتاق اصناف، 39 گشت مشترک نظارت بر بازار دایر شده است.
شهرستان مرزی و گردشگرپذیر بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.
7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.