معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان گیلان روز شنبه در حاشیه برگزاری اختتامیه چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد به خبرنگار ایرنا، گفت: جشنواره بین المللی فیلم های علمی، آموزشی و تربیتی رشد با نام (فستیوال) فیلم های آموزنده در سال 1342 شروع به کار کرد.
محمد امجدی افزود: در برگزاری هشتمین جشنواره در سال 1350 ، نام جشنواره بین المللی فیلم های آموزنده به جشنواره بین المللی فیلم های آموزشی تغییر یافت و در جشنواره بیستم ، برگزارکنندگان به اتفاق آراء ، افزودن نام رشد را به نام قبلی مناسب دانسته و جشنواره با نام کنونی (جشنواره بین المللی فیلم های علمی، آموزشی و تربیتی رشد) نامیده شد.
دبیر چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم های علمی، آموزشی و تربیتی رشد در گیلان خاطرنشان کرد: ایجاد نوآوری و خلاقیت، ارتقاء سطح کیفی فیلم های آموزشی، ایجاد فرصت و انگیزه برای فیلم سازان از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.
امجدی درباره اکران فیلم های منتخب چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد در گیلان در 40 مرکز نمایش بیان داشت: 32 حلقه فیلم منتخب چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد در این استان از بیست و هفتم بهمن ماه گذشته آغاز شده که با توجه به استقبال، تا پنجشنبه هفته جاری تمدید شد.
در این همایش 36 نفر از دست اندرکاران اکران این فیلم ها از مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان تجلیل شدند.
گیلان دارای 391 هزار دانش آموز است که در بیش از پنج هزار واحد آموزشی تحصیل می کنند.
چهل و هشتمین جشنواره بین‌ المللی فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی رشد 25 آبان تا دوم آذرماه امسال در سینما فلسطین برگزار شد.
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.