همزمان با برگزاری جشن شکوفه‌ها بیش از 21 هزار و 500 دانش‌آموز اول ابتدایی در استان اردبیل راهی مدارس شدند.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، در مراسمی که در مدرسه ابتدایی شاهد برگزار شد، مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل در سخنانی اظهار کرد: این تعداد دانش‌آموز در 750 کلاس مستقل اول ابتدایی در قالب 5 هزار و 814 کلاس درس تحصیل خود را انجام می‌دهند.
احمد ناصری با بیان اینکه دانش‌آموزان ابتدایی در مجموع در یک هزار و 495 مدرسه مشغول تحصیل خواهند شد، خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما بر این است تا با توجه به تعیین شعار سالتحصیلی 97-98 که با عنوان مدرسه‌محوری، خلاقیت و نوآوری و مدیریت راهبردی تعریف شده دانش‌آموزان در سالتحصیلی جدید بتوانند تحصیل شایسته‌ای را داشته باشند.
وی گفت: به صورت رسمی زنگ مهر و مقاومت فردا در یکی از مدارس اردبیل نواخته خواهد شد تا دانش‌آموزان اردبیل سالتحصیلی را به صورت رسمی آغاز کنند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل ادامه داد: بر محور سند تحول بنیادین تاکید ما بر مدرسه به عنوان محور آموزش و رکن تعلیم و تربیت است و بر همین اساس در سالتحصیلی جدید سعی می‌کنیم تا به مدیریت و مدارس و مشارکت اولیا و دانش‌آموزان بها دهیم.
ناصری ادامه داد: براساس سند تحول بنیادین در کنار نقش‌آفرینی مدرسه و معلمان به همکاری اولیای دانش‌آموزان نیاز مبرم داریم و سعی‌مان بر این است تا بتوانیم با همکاری و مشارکت اولیا به اهداف موردنظر در تحصیل شایسته دانش‌آموزان براساس سند تحول بنیادین دست پیدا کنیم .
وی به کسب رتبه دوم آموزش و پرورش براساس ارزیابی‌های تخصصی و عمومی اشاره کرد و گفت: در سالتحصیلی گذشته آموزش و پرورش استان اردبیل براساس ارزیابی وزارتخانه برمبنای شاخص‌ها از رتبه 22 به رتبه دوم دست یافت و ما تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا در سالتحصیلی جدید جایگاه اول کشوری را به دست آوریم.
مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: براساس تلاش‌های پیگیرانه‌ای که آموزش و پرورش در مسیر تحول اساسی و بنادین انجام داده است دانش‌آموزان استان اردبیل در کنکور امسال نتایج قابل قبولی را به دست آوردند و ما در رشته‌های مختلف شاهد قبولی دانش‌آموزان بودیم.
 
آغاز تحصیل 18 هزار نوآموز در قالب جشن غنچه‌ها
امروز همچنین در آستانه شروع سالتحصیلی جشن غنچه‌ها برای نوآموزان پیش دبستانی برگزار شد و 18 هزار نوآموز پیش دبستانی در 966 مرکز آموزشی استان فعالیت‌های خود را آغاز کردند.
این تعداد دانش‌آموز ابتدایی و نوآموزان نسبت به سال گذشته با افزایش ورودی روبرو بودند که آموزش و پرورش تمام سعی و تلاش خود را انجام داده تا دانش‌آموزان در بهترین شرایط تحصیل خود را انجام دهند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.