مسئول روابط عمومی باشگاه داماش گیلان روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دیدار از هفته نوزدهم رقابت های لیگ دسته دوم کشور برای داماش گیلان از حسایت ویژه ای برخوردار است چون با توجه به اینکه این تیم در یک بازی خانگی رو در روی شهرداری همدان قرار می گیرد، نیاز مبرم به پیروزی در این مسابقه و کسب سه امتیاز بازی را دارد.
میثم محبوب افزود:با توجه به شرایط جدول و برای اینکه تیم داماش گیلان همچنان شانس صعود به رقابت های لیگ دسته اول را داشته باشد، باید در دیدارهای خانگی خود پیروز شود که در این راستا، کادر فنی و بازیکنان این تیم مترصد پیروزی برابر شهرداری همدان هستند.
وی بیان کرد: با توجه به این امر و برای رفاه حال تماشاگران نیز، با هماهنگی های انجام شده با هیات فوتبال استان گیلان تماشای این دیدار رایگان است تا علاقمندان و طرفداران داماش بتوانند از تیم خود همانند دیدارهای گذشته حمایت همه جانبه ای داشته باشند.
مسئول روابط عمومی داماش گیلان خاطرنشان کرد: تا پایان هفته هجدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم و در گروه اول این مسابقات، تیم داماش گیلان با کسب 34 امتیاز در مکان دوم و شهرداری همدان با کسب 18 امتیاز در مکان دهم جدول رده بندی قرار دارند.
در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، 28 تیم در دو گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تیم های اول هر گروه و برنده تیم های دوم به رقابت های لیگ دسته اول کشور صعود می کنند.
استان گیلان سه نماینده در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور دارد که تیم های فوتبال چوکا تالش و داماش گیلان در گروه اول و تیم شهرداری فومن در گروه دوم این دوره از رقابت ها حضور دارند.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.