به گزارش خبرنگار ایرنا سیدجلال سیدمحمدی عصر شنبه در مراسم معارفه خود به عنوان سرپرست فرمانداری رودبار، با اظهار خرسندی از فرصت حضور برای خدمت به مردم رودبار بیان داشت: در رودبار فضای خوبی برای خدمت وجود دارد که نا آشنا نیستم.
وی افزود: رودبار نماینده پرتلاش و پیگیری دارد که اخلاق مدارانه کارها را پیگیری می کند و امام جمعه ارزشمندی نیز دارد که فرصتی است از اخلاق و رفتار او درس بگیریم و مجموعه پرتلاشی که خوشحال هستم در کنارشان هستم.
سیدمحمدی ادامه داد: با همدلی و هم افزایی در پیشبرد اهداف و برنامه های دولت تدبیر و امید در رودبار که در این مدت توانسته شاخص های مهمی را ارتقا دهد، فعالیت های مهمی را با تدابیر مناسب مدیران ارائه می کنیم.
سرپرست فرمانداری رودبار تاکید کرد: از وظایف ما ارتقاء جایگاه فرمانداری است و ارتباط مدیران با فرمانداری در اولویت کاری است و برای برقراری ارتباط درست با مردم و در کنار مردم بودن و حذف تشریفات اداری که بین مردم و دولت فاصله ایجاد می کند باید تلاش کنیم.
وی بیان کرد: استفاده از تمام ظرفیت های شهرستان اعم از اقتصادی و البته سیاسی و اجتماعی از جمله فعالان این بخش ها، احزاب، گروه ها و سازمان های مردم نهاد در اولویت برنامه های من قرار دارد و تلاش خواهیم کرد تا در این فرصت در راستای ارتقاء شهرستان در ابعاد مختلف قدم برداریم.
نماینده رودبار در مجلس نیز گفت: آنچه که نیاز امروز جامعه است کار و تلاش صادقانه بر اساس قانون و حداکثر توانمان است تا رضایت مردم و رضایت خدا به دست آید.
منوچهر جمالی اظهار امیدواری کرد: در راستای توسعه کشور ، همه قوا و نیروهای نظامی و انتظامی و کارگزاران نظام عزم مان را برای خدمت به مردم جزم کنیم.
وی یادآور شد: همه توفیقات حاصل همراهی و اعتقاد در شهرستان است؛ استاندار گیلان نیز نگاه خوبی به رودبار دارد و رشد قابل توجهی در شاخص های شهرستان داشته ایم و آرزوی موفقیت برای سرپرست فرمانداری رودبار داریم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان هم گفت: حوزه های عمرانی و خدمات این بخش به خود مردم بر می گردد و اگر حوزه های مختلفی در این شهرستان ارتقاء یابد؛ نفعش به کل استان می رسد و ما نمی توانیم در چارچوب خدماتی که به مردم ارائه می دهیم به صورت جزیره ای عمل کنیم.
علی اوسط اکبری مقدم یادآور شد: نمایندگان استان برای پروژه های ملی همه در کنار هم تلاش می کنند تا بتوانند به سرمنزل مقصود برسانند؛ وظیفه داریم برای انجام اقداماتی که در راستای ارتقاء کمی و کیفی مربوط به ارائه خدمات استان و شهرستان است، تلاش کنیم.
وی ادامه داد: سرپرست فرمانداری رودبار هم فردی با تجربه های بسیار گران سنگ در حوزه های مختلف وزارت کشور است و که امیدوارم در رودبار هم به شکل و روال گذشته ادامه دهد.
شهرستان رودبار با چهار بخش مرکزی، خورگام، رحمت آباد و بلوکات و عمارلو در 67 کیلومتری جنوب مرکز استان گیلان واقع است.
اسماعیل میرغضنفری فرماندار پیشین رودبار، دوم بهمن ماه جاری به عنوان فرماندار جدید شهرستان لاهیجان معرفی شده است.
7296/2007/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.