محسن جهانشیر روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برنامه های فرهنگی ورزشی گرامیداشت دهه فجر همدان از روز گذشته به طور رسمی آغاز شد و 370 برنامه متنوع را در این ایام برگزار می کنیم.
وی اضافه کرد: در برگزاری این برنامه ها و جشن های فرهنگی ورزشی در سطح استان شور و نشاط اجتماعی بین مردم را مدنظر قرار داده ایم.
جهانشیر بیان کرد: غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده های شهدای ورزشکار و شرکت در راهپیمایی روز بیست و دوم بهمن از مهمترین اقدامات جامعه ورزش در دهه فجر امسال است.
جهانشیر ادامه داد: نواختن زنگ انقلاب در همه زورخانه های سطح استان در شب یازدهم بهمن، رژه موتورسواری و دوچرخه سواری همزمان با ساعت ورود امام خمینی ( ره) به کشور روز گذشته برگزار شد و همایش های دارت و پباده روی خانوادگی، مسابقات ورزش های بومی محلی، جشنواره ساخت آدم برفی و مسابقات فوتسال از دیگر برنامه های اداره کل ورزش و جوانان در این دهه اجرایی می شود.
وی با بیان این که در حوزه جوانان و سمن های مردم نهاد سه برنامه پیش بینی شده بود، افزود: همچنین آیین تجلیل از 40 جوان برتر استان همدان در حوزه های مختلف انجام شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان افزود: به مناسبت چهلمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی جشن بزرگ انقلاب با حضور هنرمندان مطرح کشور در سالن ابن سینای همدان برگزار می شود.
وی یادآور شد: بهره برداری از طرح های عمرانی ورزشی، برگزاری همایش ورزش های صبحگاهی، کوهپیمایی های عمومی، بازی های بومی محلی و جنگ شادی نیز از دیگر برنامه های شاخص این ایام به شمار می رود.
هم اکنون بیش از 75 هزار ورزشکار سازمان یافته در 50 رشته ورزشی در سطح استان همدان فعالیت دارند.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.