عباس محمدیان پنجشنبه شب در ادامه سفر کاروان رسانه انقلاب در نیشابور افزود: طی 40 سال گذشته رسانه ها به خاطر وابستگی سیاسی به هر شکلی خواسته اند جریان سیاسی مورد نظر خود را به حق نزدیک نشان دهند لذا از شاخص های یک رسانه انقلابی دور شده اند.
وی اظهار داشت: به خاطر این فضای رسانه ای برخی به استفاده از رسانه های بیگانه روی آورده اند که این موضوع یک آفت بسیار نگران کننده است.
وی گفت: بسیج رسانه با راه اندازی این کاروان علاوه بر معرفی دستاوردهای انقلاب طی دهه فجر به دنبال ایجاد همگرایی بین رسانه های محلی فارغ از اختلاف سلیقه های سیاسی است.
محمدیان با اشاره به راه اندازی 'اتوبوس مطالبه گری، سوال از رسانه ها و پرسش از مسئولان' در قالب کاروان خبرنگاران افزود: بسیج رسانه در این سفر که با عبور از شهرهای مختلف استان همراه است قصد دارد پلی باشد بین مردم و مسئولان تا از این رهاورد بتواند به نوعی فاصله بین مردم با رسانه ها را کم کند.
وی اظهار داشت: بسیج رسانه در عمل سیاست فراجناحی را محقق کرده و توانسته است با رسانه های مختلف استان ارتباط برقرار کند.
وی با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه ای ابوذر در خراسان رضوی توسط این مجموعه گفت: در این جشنواره همه رسانه ها با گرایشهای سیاسی مختلف حضور داشته و موفق به کسب جایزه شدند که این خود موید عملکرد فراجناحی مجموعه بسیج رسانه است.
محمدیان افزود: دومین مسیر از سفر کاروان خبرنگاران رسانه انقلاب روز جمعه از شهرستان نیشابور آغاز می شود و پس از آن به ترتیب شهرستانهای سبزوار، قوچان و کلات مقاصد بعدی این کاروان می باشد.
وی نشست خبری با مسئولان محلی، برپایی تریبون آزاد مردمی و بازدید از صنایع و نمایشگاه های ویژه دهه فجر در شهرستانها را از برنامه های این کاروان عنوان کرد.
دور نخست سفر این کاروان هفته گذشته با حضور خبرنگاران و عکاسان استان در شهرستانهای کاشمر، گناباد و تربت حیدریه انجام شد.
شهرستان 450 هزار نفری نیشابور در 127 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
3221 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.