توحید سلیمی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: 76 طرح عمرانی با 190 میلیارد ریال اعتبار افتتاح یا عملیات اجرایی آن در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آغاز می‌ شود.
وی ادامه داد: بهره‌برداری از چندین طرح بهسازی و آسفالت معابر روستاها، افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های آبرسانی و گازرسانی به روستاها و افتتاح مدرسه خیرساز از شاخص‌ترین طرح‌های این شهرستان است.
سلیمی با اشاره به سفر مقام عالی دولت در استان به شهرستان ایجرود در دهه فجر، گفت: پروژه‌های مهم و شاخص شهرستان با حضور استاندار زنجان مورد افتتاح و یا به بهره‌برداری می‌رسند.
فرماندار ایجرود افزود: دیدار با خانواده شهدا، دیدار با مردم بخش مرکزی و شرکت در مراسم جشن انقلاب نیز از دیگر برنامه‌های سفر استاندار زنجان به این شهرستان خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: دیدار با امام جمعه زرین‌آباد، سخنرانی فرماندار در خطبه‌های پیش از نماز جمعه 12 بهمن، عطرافشانی مزارشهدا و برگزاری برنامه جشن انقلاب از دیگر برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در این شهرستان است.
به گزارش ایرنا، شهرستان ایجرود از 2 بخش مرکزی و حلب تشکیل شده و بر اساس سرشماری سال 1395 دارای 36 هزار و 600 نفر جمعیت می‌باشد.
9556/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.