سرپرست فرمانداری زاهدان گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 244 پروژه در زاهدان به بهره برداری می رسد‌.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابوذرمهدی نخعی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که با محوریت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و اعلام برنامه ها و پروژه های قابل افتتاح در زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: 244 پروژه با اعتبار 164 میلیارد و 317 میلیون تومان به مناسبت چهلمین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی در بخش های مختلف بهداشتی، آموزشی و عمرانی در سطح شهرستان زاهدان به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: 161 پروژه با اعتباری بالغ بر 51 میلیارد و 396 میلیون تومان در زاهدان به بهره برداری می رسد.

فرماندار زاهدان خاطر نشان کرد: در ایام الله دهه فجر ، 28 پروژه در بخش نصرت آباد با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد و 903 میلیون تومان و 13 پروژه با اعتبار 7 میلیارد و 812 میلیون تومان در بخش کورین به بهره برداری خواهد رسید.

نخعی در ادامه گفت: 47 پروژه با اعتبار 70 میلیارد و 176 میلیون تومان در حوزه شهر زاهدان به کلنگ زنی خواهد شد.

سرپرست فرمانداری زاهدان ضمن اشاره به افتتاح 42 پروژه با اعتبار 54 میلیارد و 204 میلیون تومان در زاهدان، اظهار داشت: یکی از برنامه های محوری دهه فجر برپایی نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در سیستان و بلوچستان است که در این نمایشگاه تمامی دستگاه‌ها و ارگان‌های دولتی و نظامی موظف به ارائه گزارش عملکرد چهل ساله خود هستند.

وی اذعان داشت: این نمایشگاه در ایام  الله دهه فجر و از یازدهم تا هفدهم بهمن در محل نمایشگاه‌های بین المللی زاهدان برگزار می شود.

نخعی با بیان اینکه این نمایشگاه از فردا 11 بهمن ماه آغاز به کار خواهد کرد، افزود: بازدید از این نمایشگاه صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۳ و عصرها از ۱۶ تا ۱۸ خواهد بود.

وی در ادامه گفت: در این نمایشگاه میز خدمت مسئولان قرارداده شده که علاوه بر ارائه عملکرد، به مشکلات مردم رسیدگی خواهند کرد.

نخعی عنوان کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته که از 5 مسجد اهل تسنن و 5 مسجد اهل تشیع دیدن خواهیم کرد.

وی درخصوص حادثه انفجار بمب صوتی در زاهدان گفت: این حادثه حکایت از کوردلی و ناتوانی‌دشمنان دارد چرا که دشمنان انقلاب نمی توانند این درخت تنومند را به راحتی بیاندازند.

سرپرست فرمانداری زاهدان عنوان کرد: این حادثه 4 مجروح داشته که هر 4 نفر مرخص شده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.