به گزارش خبرنگار ایرنا سامان ساسانیان شامگاه شنبه در آئین جشن انقلاب در مسجد روستای اهل سنت چلوند آستارا افزود: دهه فجر دهه وحدت، هویت آفرینی، امیدآفرینی و انسجام بخشی است و باید از شاخص های امید در جامعه با برنامه های نوین بهره گرفت.
وی اضافه کرد: هر قدر اعتماد و امید مردم به دستگاه‌های اجرایی نظام جمهوری اسلامی بیشتر شود، زمینه پایداری و ثبات انقلاب فراهم خواهد شد و الگوسازی انقلاب باید در راس هدف ها باشد.
وی بیان کرد: مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند و در لحظات حساس، از انقلاب دفاع کرده اند و مسئولان باید جهت رفع مشکلات آنها تلاش کنند.
ساسانیان اظهار کرد: رهبری، دین مداری و مردم سه عامل مهم پیروزی انقلاب اسلامی بودند و امروز این سه عنصر باعث تداوم مسیر انقلاب است.
معاون فرماندار آستارا گفت: دشمنان این ملت قصد دارند با ایجاد تفرقه و سیاه نمایی، مردم را از انقلاب مایوس کنند و متاسفانه برخی از سایت ها و شبکه های مجازی نیز به این می پردازند و باید جوانان به این امر آگاه باشند.
وی اظهار کرد: انقلاب ما بر مبنای استکبار ستیزی استوار بود و ملت با روحیه اخلاص و ایمان و با تبعیت از رهبری، انقلاب را به پیروزی رساند.
حجت الاسلام علی رضا بنی پولاد امام جمعه اهل سنت روستای بابا حسن لوندویل نیز در این آئین گفت: در انقلاب و دفاع مقدس، شیعه و سنی برای عزت اسلام ایستادگی کردند و مسلمانان اگر در کنار هم قرار گیرند، هیچ قدرتی با آنها توان مقابله نخواهد داشت.
وی افزود: راه اندازی تفکر شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی از توطئه های جدید معاندان اسلام است و مسلمانان به عنوان پیروان امت پیامبر (ص) باید به این توطئه ها آگاه باشند.
پخش نماهنگ انقلاب اسلامی و توزیع نقل و شیرینی از بخش های دیگر این آئین بود.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و 17 درصد جمعیت آن را برادران و خواهران اهل سنت تشکیل می دهند.
7105 / 7124 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.