به گزارش ایرنا، غلامرضا حسن پور روز پنجشنبه در همایش نقش اصناف و بازاریان در پیروزی انقلاب اسلامی در شبستان امامزاده یحیی (ع) سمنان افزود: حضور امام خمینی(ره) در بهشت زهرا و سخنرانی تاریخی ایشان در 12 فروردین 57 بدون همکاری اصناف و بازاریان امکان پذیر نبود.
وی خاطرنشان کرد: بازاریان و اصناف به آرمان های انقلاب اسلامی وفادار هستند و همواره در مقاطع حساس از آرمان امام راحل و منویات رهبر معظم انقلاب دفاع کردند.
رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور ادامه داد: بسیاری از کینه توزی ها و رویکردهای ضد انقلابی فتنه گران و دشمنان نظام جمهوری اسلامی با به صحنه آمدن بازاریان در کشور خنثی شد و اصناف به هیچ عنوان از آرمان های انقلاب فاصله نمی گیرند.
حسن پور تصریح کرد: بازاریان در پیروزی انقلاب اسلامی خوش درخشیدند و با روحیه بسیجی برای عزت و سربلندی این نظام مقدس در تلاش هستند.
وی اضافه کرد: در آستانه نوروز 98 بازاریان با حمایت از فقرا بار دیگر علاوه بر حمایت از نظام جمهوری اسلامی، تحریم های اقتصادی استکبار جهانی را بی اثر می کنند.
رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور گفت: بازاریان با عزم و اراده در کنار دیگر اقشار جامعه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در کشور جشن می گیرند.
به گزارش ایرنا، در این آیین مرکز نیکوکاری اهل بیت (ع) اصناف و بازاریان شهر سمنان افتتاح شد.
7339/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.