به گزارش خبرنگار ایرنا سید اسماعیل میرغضنفری روز پنجشبنه در جلسه شورای اداری شهرستان لاهیجان اظهارداشت: انقلاب در چهل سالگی به مرز پختگی و تکامل خود رسیده و توانسته همه بحران ها و مشکلات را با موفقیت پشت سر بگذارد.
وی با بیان اینکه امروز باید همه با هم بسازیم و در کنار هم خدمتگزار مردم باشیم، اظهار داشت: باید با سلایق مختلف سیاسی، اهداف انقلاب اسلامی را پیش ببریم و نباید هیچ گروهی دستاوردهای انقلاب را به نفع گروه و یا جناح خود مصادره کند.
فرماندار لاهیجان گفت: جمهوری اسلامی نظامی مردمی است و وقتی همه مسئولان در کنار مردم باشند و با مردم بودن نیز برای نظام مشروعیت ایجاد می کند و بدنبال این مشروعیت نیز مقبولیت ایجاد خواهد شد.
میرغضنفری وحدت بین مسئولان را یک ضرورت خواند و ادامه داد: امروز مدیران جامعه باید تلاش کنند از جایگاهی که قرار دارند برای خدمت رسانی نهایت استفاده را انجام دهند و برای برون رفت از مشکلات و شرایط فعلی باید در کنار هم و با وحدت و همدلی مسایل را پیش ببرند .
وی تاکید کرد: پس از چهل سال از پیروزی انقلاب، زمان آزمون و خطا گذشته و همه باید به گونه ای عمل کنیم تا از امکانات موجود بیشترین بهره وری را برای مردم داشته باشیم.
میرغضنفری حضور مدیران در مراسم و جشن های انقلاب را الزامی و اعتقادی دانست و گفت: مدیران مکلفند در جشن ها و آیین های مختلف دهه فجر انقلاب اسلامی و اجتماعاتی نظیر نماز جمعه ، شرکت کنند.
وی ضمن تذکر به مدیران و مسئولان در خصوص رعایت بیت المال و اموال دولت یادآور شد: نباید با پول دولت برای کسی سفره پهن شود و جلسات مکرر بدون خروجی فایده ای ندارد و هر جلسه ای که برگزار می شود، باید خروجی مفید و دستاوردی مشخص داشته باشد.
فرماندار لاهیجان با استقبال از سرمایه گذاران بخش خصوصی گفت: بخش خصوصی اگر وارد فعالیت های اقتصادی شود و کاری انجام دهد که این کار موجب اشتغالزایی شود و با آن نانی به سر سفره مردم برده شود با کمال افتخار از آن استقبال می کنیم.
ذبیح نیکفر نماینده شهرستان های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه اظهارداشت: پیشرفت ایران در 30 سال اخیر الهام بخش ملت های دیگر بوده و این پیشرفت ها نیز با رهبری مقام معظم رهبری ، برکت خون شهدا و فداکاری خانواده شهدا و تلاش شبانه روزی همه احاد مردم و ایستادگی ستودنی ملت ایران در مقابل استکبار جهانی بدست آمده است.
حجت الاسلام مهدی صدیق امام جمعه لاهیجان نیز یکی از ویژگی های مهم و ممتاز انقلاب اسلامی را رهبریت آن دانست و بیان داشت: انقلاب هم جنبه عبادی و هم سیاسی دارد به همین دلیل مدیرانی که سر کار می آیند باید این هردو جنبه را با هم داشته باشند.
اولین جلسه شورای اداری شهرستان لاهیجان با حضور فرماندار جدید در آستانه دهه فجر برگزار شد.
لاهیجان در 4 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
6029 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.