معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: عشایر کشور همواره پشتیبانی خود را از جمهوری و اسلامی و مقام معظم رهبری اعلام کرده اند و این سرمایه عظیمی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حسینعلی امیری در جشنواره ملی رنگین کمان عشایر ایران که با حضور مسئولین مختلف کشوری، استانی، شهرستانی و نیز احاد مختلف مردم و عشایر 5 استان کشور ، در منطقه گردشگری نظرآباد سلماس برگزار شد، گفت: تولیدات عشایر عزیز از جمله نمد و نیز مواد پروتئینی از منابع درآمدی حائز اهمیت در کشور است و نشان از نقش راهبردی عشایر در اقتصاد کشور است.

امیری افزود: این عشایر هستند که می توانند بی توقع و با از خودگذشتگی در امر تولید و پویایی اقتصاد کشور فعالیت نمایندو همواره حمایت و پشتیبانی خود را از جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری در صحنه های مختلف اعلام کرده اند.

وی بیان کرد: کشور هر موقع نیاز به حضور مردم داشت، عشایر قهرمان کشور از جنگ تحمیلی تا صحنه های انتخابات حضور پرشور و تعیین کننده داشتند و این سرمایه عظیم باید توسط مسئولین ارج نهاده شود.

معاون پارلمانی رییس جمهور  تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران مانند رنگین کمان از اتحاد قومیت های مختلف مردمی برخوردار بوده و این متحد بودن باید در بین مردم حفظ شود چرا که برای عبور از شرایط سخت کشوری و رونق اقتصادی باید با اتحاد هر چه بیش تر از گذشته حفظ شود .

شهروز برزگر کلشانی نماینده مردم سلماس در مجلس نیز در این مراسم با اشاره به ایجاد مرز رسمی با کشور ترکیه به عنوان مطالبه اصلی مردم شهرستان سلماس گفت: مرز کوزه رش شهرستان سلماس کوتاه ترین راه ارتباطی با کشور ترکیه بوده و برای راه اندازی مرز رسمی مساعدت هایی انجام گرفته و در آینده جلسه ای با حضور تیم امور خارجه و استاندار آذربایجان غربی با همتای ترکیه ای برگزار خواهد شد .

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی افزود: شهرستان سلماس با حفظ اتحاد مردم و بدون تنش قطعا پیشرفت خواهد کرد و در تحقق موضوع رفع تنش شهرستان تلاش   خواهیم کرد .

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.