«علی اکبر کریمی» روز دوشنبه در دیدار با کارکنان خبرگزاری ایرنا، افزود: در نظام جمهوری اسلامی ایران حاکمیت مشروعیت خود را از رای و حمایت مردمی می گیرد و باید نقش مردم در روند تصمیم سازی و اجرای امور روز به روز تقویت شود.
وی اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی می کوشند که بین حاکمیت و مردم فاصله بیندازند و آگاهانه پای در مسیری گذاشته اند که به بی اعتمادی در لایه های مختلف جامعه دامن می زند.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نواقص و ضعف هایی در کشور وجود دارد اما، این مشکلات بیماری همه گیر نیست و باید در سایه وحدت و آگاهی تلاش کرد تا کاستی ها جبران شود.
کریمی توضیح داد: ایران اسلامی ظرفیت های زیادی برای دستیابی به توسعه درون زا دارد که نیاز است این قابلیت ها باور شده و در بستر آرامش و اعتماد عمومی جامعه به ظهور برسد.
وی یادآور شد: مسئولان در شرایط کنونی باید با صداقت و شفافیت مسایل را با مردم در میان بگذارند و پیوست های اعتماد ملت دولت و حاکمیت را محکم تر کنند.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: امید بخشی و ارائه نظرات و برنامه های سازنده مهمترین نیاز کنونی جامعه است و رسانه ها می تواند در این زمینه نقش آفرینی کنند.
استان مرکزی هفت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد که 2 جایگاه مربوط به نمایندگان حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب است.
6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.