به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا ، رحیم حیدری در جلسه شورای هماهنگی بانک ها که در فرمانداری آستانه اشرفیه برگزار شد، افزود: تولیدکنندگان و فعالان حوزه صنعت نقشی موثر در ایجاد اشتغال پایدار و رونق اقتصادی دارند و انتظار می رود بانک های عامل بر اساس قوانین همکاری لازم را با تولیدکنندگان داشته باشند .
وی با بیان اینکه حمایت از طرح های اشتغال روستایی و فراگیر در اولویت فعالیت های این شهرستان است، ادامه داد: از سال گذشته تاکنون 110 درصد از اعتبارات بخش اشتغال روستایی در این شهرستان جذب شده است.
حیدری میزان اعتبار این شهرستان در بخش اشتغال روستایی را 134 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: با همکاری خوب بانک های عامل ، تاکنون 144 میلیارد ریال از اعتبارات اشتغال روستایی ( طرح تکاپو) در این منطقه جذب و به متقاضیان پرداخت شده است.
وی خاطرنشان کرد: طی این مدت سهم این شهرستان از تسهیلات فراگیر نیز حدود 252 میلیارد ریال بوده که تاکنون 66 میلیارد و 200 میلیون ریال از این تسهیلات به پنج نفر از متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده ، ضمن آنکه پرونده مابقی متقاضیان در دست بررسی قرار دارد.
فرماندار آستانه اشرفیه همچنین با اشاره به اعتبارات حوزه تکلیفی گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون 80 درصد از اعتبارات تکلیفی دستگاه هایی همچون کمیته امداد امام خمینی (ره) ، بنیاد مسکن ، بنیاد شهید ، بهزیستی و ... در این شهرستان جذب شده و روند خوبی داشته است.
شهرستان آستانه اشرفیه با دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر و 105 روستا، در 35 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
7287 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.