به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا نادر جهان آرای در جلسه شورای آموزش و پرورش صومعه سرا کاهش فاصله مناطق برخوردار و محروم را از اولویت ها ذکر و با اشاره به وجود کمبودهایی در این زمینه در گیلان بیان کرد: شهرستان صومعه سرا فرصت‌های خوبی برای کسب موقعیت‌های برجسته در حوزه آموزش و پرورش دارد.
وی نگاه جهان به نظام تعلیم و تربیت را حاکمیتی دانست و افزود: تمام فعالیت‌ها در راستای تمرکززدایی و بومی‌نگری‌ در چارچوب حاکمیتی است.
مدیرکل آموزش و پرورش گیلان به نقش خیران در حوزه آموزش وپرورش اشاره کرد و گفت: وجود نگاه تعامل و همکاری در حوزه آموزش و پرورش در میان سایر دستگاه‌ها ، سبب توسعه و رشد این حوزه می شود.
فرماندار صومعه سرا نیز اظهار داشت: معلمان این شهرستان در حد توان خود جهت رشد و تربیت نیروی ماهر و کارآمد تلاش می کنند به طوری که شاهد درخشش دانش آموزان در مسابقات ورزشی ، فرهنگی ، قرآنی و علمی هستیم .
علی فتح اللهی افزود: هرچقدر هزینه درآموزش وپرورش کنیم برای آینده کشور سرمایه گذاری کرده ایم اما توجه داشته باشیم که برای توسعه و رشد کشور و آموزش و پرورش همه بکوشند.
رئیس آموزش و پرورش صومعه‌سرا نیز گفت : این شهرستان میزبان جشنواره استانی جابر بن حیان است.
مهرداد فیض بخش با اشاره به اینکه تمهیدات لازم اندیشیده شده ، افزود: امیدواریم بتوانیم با همکاری و هماهنگی همه دستگاه ها شاهد برگزاری خوب این جشنواره باشیم .
به گزارش ایرنا، نزدیک به 15 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در 160 مدرسه صومعه سرا مشغول تحصیل هستند .
صومعه سرا با وسعتی حدود 564 کیلومتر مربع و سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
7292/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.