اسفندیار احمدی منش دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در گام نخست در تلاش هستیم تا امکان فروش زمین های منابع طبیعی و اراضی حاشیه شهر توسط افراد سودجو به خانواده های بی بضاعت از بین برود.
وی اظهار داشت: در مرحله بعد به فکر توانمند سازی ساکنان مناطق حاشیه ای باید بود و در این مورد به دو مقوله فرهنگ و آموزش و پرورش به عنوان سرمایه نگاه ویژه ای داشته باشیم و می توانیم با استفاده از این دو مقوله نسبت به تربیت انسان های نجات دهنده اقدام کنیم.
سرپرست فرمانداری شیراز با بیان این که حاشیه نشینی در تمام نقاط جهان وجود دارد بیان کرد:در شهر شیراز این رشد بیشتر از سایر مناطق است البته برنامه ویژه ای برای کنترل حاشیه نشینی در برنامه ریزی های کلان سال 98 شهر شیراز وجود دارد که باید با همکاری تمام دستگاه های دست اندرکار صورت پذیرد.
احمدی منش گفت: شاید به علت مشکلات اقتصادی ساکنان مناطق حاشیه ای، موضوع فرهنگ و آموزش در اولویت برای این افراد نباشد اما اگر ساکنان این مناطق از خطراتی که فرزندانشان را تهدید می کند آگاه بشوند نه تنها آموزش و فرهنگ اولویت اصلی آنان خواهد شد بلکه شرایط را برای جذب سرمایه گذاری دولتی و خصوصی برای رفع مشکلات محلی فراهم خواهند کرد.
ع.پ / 1876/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.