ناظر برگزاری این دوره از کلاس در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت: در این دوره که در سالن آمفی تئاتر مهمانسرای المپیک مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت آغاز شده ، 30 مربی کونگ فو از استان های مختلف کشور حضور دارند.
مجید مهروانی افزود: بر این اساس ، رحیم عبدسنبلی ، کیانوش سقراطی ، رقیه انصاری ، علیرضا یوسفی و احمد عباسپور به عنوان مدرس در کلاس مربیگری درجه 2 کونگ فو حضور دارند و جدیدترین شیوه های نوین مربیگری را به شرکت کنندگان آموزش می دهند.
وی ادامه داد: این دوره در بخش تئوری برگزار می شود و مربیان حاضر در این کلاس ، مباحث مربوط به رشد و تکاملی حرکتی ، فیزیولوژی ورزشی ، طراحی تمرین ، ایمنی در ورزش ، تغذیه ، روانشانسی ، اخلاق ورزشی ، نقش مربی ، مکمل ها و دوپینگ را فرا می گیرند.
وی بیان کرد: در پایان دوره مربیگری درجه 2 کونگ فو که به مدت سه روز در رشت ادامه خواهد یافت، از شرکت کننگان آزمون گرفته و به قبول شدگان نیز مدرک مربوطه اعطاء می شود.
مهروانی خاطرنشان کرد: برای اولین بار است که گیلان میزبانی این دوره را بر عهده گرفته چون تا پیش از این فقط دوره مربیگری درجه سه در استان برگزار شده بود که با موافقت فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی ، دوره تئوری مربیگری درجه 2 کونگ فو نیز به میزبانی رشت آغاز شده است.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.