دانیال حسین زاده روز دوشنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت: از 12 سالگی تاکنون در رشته اسکواش فعالیت دارم و با توجه به این امر به اردوی تیم ملی زیر 15 سال دعوت شدم که امیدوارم این روند ادامه یافته و بتوانم به اردوی تیم ملی جوانان نیز دعوت شوم.
وی افزود: البته در پایان اردوی تیم ملی اسکواش زیر 15 سال کشور توانستم به عضویت تیم ملی درآیم تا از روز 30 بهمن در مسابقات اسکواش قهرمانی غرب آسیا شرکت کنم.
این ملی پوش اسکواش استان گیلان ادامه داد: هم اینک نیز تمرینات خود را دنبال می کنم تا بتوانم با قدرت در مسابقات اسکواس قهرمانی غرب آسیا حضور یابم و امیدوارم با کسب مقام در مسابقات غرب آسیا روی سکو قرار گیرم.
وی در خصوص رشته اسکواش گفت: تحرک در این رشته بسیار زیاد است و همچنین این ورزش تمرکز زیادی نیاز دارد و دارای هیجان زیادی نیز است و به همین دلیل این رشته را برای فعالیت خود انتخاب کردم.
دانیال حسین زاده اسکواش باز 15 ساله گیلانی تاکنون در مسابقات مختلف کشوری و بین المللی حضور یافته و توانسته مقام سوم رقابت های بین المللی ایران جونیور، عنوان سوم و مدال برنز مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور، عنوان نایب قهرمانی اولین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور را در بخش تیمی و همچنین در بخش انفرادی کسب کند.
7285
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.