رئیس هیات وزنه برداری همدان روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اردوی آمادگی تیم های ملی وزنه برداری نوجوانان و جوانان برای حضور پرقدرت در رقابت های جهانی جوانان و المپیک نوجوانان، از 22 اردیبهشت ماه گذشته با 13 ملی پوش در شهر مریانج از توابع شهرستان همدان آغاز شد.
محمد زارعی اضافه کرد: حسین سلطانی در دسته 77 کیلوگرم، افشین طاهری و عارف خاکی در دسته 85 کیلوگرم، رحمان اورامه و رسول معتمدی در دسته 94 کیلوگرم، محمدحسین رئیسی و امیر عزیزی در دسته 105 کیلوگرم، علی داودی و آرمان محمدزاده در دسته به اضافه 105کیلوگرم، 9 ملی پوش تیم ملی جوانان حاضر در این اردو بودند.
وی خاطرنشان کرد: همچینین عباس فخر زارع در دسته 77 کیلوگرم، امیررضا عسگری دون در دسته 85 کیلوگرم، رضا اسدی و علیرضا یوسفی در دسته به اضافه 94 کیلوگرم ملی پوشان نوجوان در این اردو حضور داشتند.
زارعی با مثبت ارزیابی کردن میزبانی همدان از ملی پوشان در این اردوی 35 روزه گفت: تمامی امکانات لازم برای ملی پوشان در این مدت فراهم شد و سالن مجهز را برای تمرین آنها آماده کردیم.
وی افزود: امیدوارم این میزبانی زمینه ساز میزبانی های بیشتر از تیم های ملی وزنه برداری باشد و طی هماهنگی که با مسئولان فدراسیون داشتیم قرار شد همدان یکی از پایلوت های اصلی میزبانی اردوها و مسابقات مختلف باشد.
زارعی خاطرنشان کرد: همچنین در حاشیه اردوی تیم ملی نوجوانان و جوانان کشور، افسران ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) کشورمان در تمرینات تیم های ملی وزنه برداری نوجوانان و جوانان به میزبانی شهر مریانج همدان حضور پیدا کردند و از ملی پوشان تست دوپینگ گرفته شد.
وی یادآور شد: خوشبختانه در این اردوی 35 روزه هیچ یک از ملی پوشان دچار مصدومیت نشدند و در بهترین شرایط آماده سازی جهت اعزام به رقابت های جهانی جوانان و المپیک نوجوانان قرار دارند.
رقابت های جهانی جوانان طی روزهای 15 تا 23 تیر در تاشکند ازبکستان و المپیک نوجوانان از 14 تا 26 مهر در بوینس آیرس آرژانتین برگزار می شود.
همدان یکی از استان های فعال و مستعد در وزنه برداری نوجوانان و جوانان کشور است و سه وزنه بردار در این اردوی تیم های ملی نوجوانان و جوانان کشور داشت.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.