رئیس هیات مشتزنی استان گیلان روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از سوی فدراسیون مشتزنی کشور، زبده ترین ورزشکاران به مرحله جدید اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شدند که کاس پور از گیلان نیز در وزن 56 کیلوگرم به این اردو دعوت شد.
امین قاسمی پور افزود: بر این اساس این مشتزن شایسته استان به همراه سایر دعوت شدگان باید از پنجم دی ماه در مرحله جدید اردوی تیم ملی مشتزنی بزرگسالان کشور که در تهران برپا می شود، حضور یابد.
وی ادامه داد: اردوی آمادگی تیم ملی مشتزنی بزرگسالان کشور زیر نظر کادر فنی این تیم در مراحل مختلف و تا 25 فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد یافت تا سرانجام برترین نفرات به عضویت تیم ملی درآیند.
وی بیان کرد: محمد کاس پور مشتزن شایسته گیلانی در وزن 56 کیلوگرم رقبایی همچون رضا سلیمانی فر ، سجاد محمدپور و محمد ابراهیمی را پیش رو دارد و برای اینکه به عضویت تیم ملی درآید باید در اردوها برتر از رقبایش ظاهر شود.
رئیس هیات مشتزنی گیلان خاطرنشان کرد: همچنین افشین نادری از استان به عنوان مربی در این اردو حضور خواهد یافت تا ورزشکاران حاضر در اردوی تیم ملی بزرگسالان کشور زیر نظر این مربی و سایر کادر فنی به تمرین مشغول شوند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.