حسین ثوری روز جمعه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت: با این مربی نام آشنا به توافق رسیده ایم و او برای هدایت تیم های پایه مشتزنی وارد ایران خواهد شد تا کار خود را آغاز کند.
وی که برای حضور در مسابقات مشتزنی جوانان کشور به رشت سفر کرده ، افزود: دهه سوم دی ماه نیز یک مربی از لهستان به ایران خواهد آمد تا به عنوان مدرس در کلاس دانش افزایی و استاژ فنی مربیان مشتزنی ایران حضور یابد.
رئیس فدراسیون مشتزنی ادامه داد: این کلاس بسیار حائز اهمیت است و هدف فدراسیون این است که با دعوت از مربیان باتجربه ، بتوانیم سطح فنی مربیان خود را بالا برده و دانش فنی آنان را به روز کنیم که در این راستا، از آدام کوشیور لهستانی مدرس بین المللی و رئیس کمیته مربیان فدراسیون جهانی مشتزنی برای تدریس، آموزش و استاژ فنی مربیان ایرانی دعوت کرده ایم.
ثوری به حضور در مسابقات بین المللی مجارستان نیز اشاره و بیان کرد: با موافقت شورای برون مرزی، در رقابت های بین المللی مجارستان که جنبه گزینشی المپیک نیز دارد، حضور خواهیم یافت که این رقابت ها بهمن ماه سال جاری برگزار می شود ضمن آنکه مسابقات بین المللی چابهار را هم پیش رو داریم که این مسابقات اسفندماه امسال با حضور برترین مشتزنان کشور و چند کشور خارجی برگزار خواهد شد.
وی به هدف مهم فدراسیون مشتزنی اشاره و خاطرنشان کرد: مهمترین هدف ما، حضور پرقدرت در المپیک 2020 ژاپن است و امیدوارم که در مسابقات گزینشی و کسب سهمیه این رقابت ها با قدرت ظاهر شویم و بتوانیم در المپیک ژاپن حضور پررنگی داشته باشیم و مدال های رنگارنگی کسب کنیم.
رئیس فدراسیون مشتزنی به مسابقات مشتزنی جوانان کشور نیز اشاره کرد و گفت: گیلان میزبانی این دوره از رقابت ها را برعهده گرفته که پس از اتمام این رقابت ها ، زبده ترین مشتزنان و نفرات برتر به اردوی تیم ملی جوانان دعوت می شوند.
بیست و نهمین دوره مسابقات مشتزنی قهرمانی جوانان کشور و انتخابی تیم ملی که از عصر دیروز (پنجشنبه) با حضور 199 مشتزن در قالب 34 تیم در رشت آغاز شده، به مدت پنج روز در سالن تختی مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت ادامه دارد.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.