بهمن عزیزی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در مسابقات انتخابی تیم ملی که از 15 تا 23 آذر ماه در شهر اهواز برگزار شد، این ورزشکار میاندوآبی در وزن 52 کیلوگرم در رده سنی بزرگسالان شرکت کرده بود.
وی اظهار داشت: «عزیزی» در فینال این مسابقات در مصاف با «امید احمدی صفا» یکی از بوکسورهای ملی پوش نتیجه را واگذار کرد ولی نحوه بازی در برابر وی، نظر کادر فنی فدراسیون بوکس را جذب کرد و به اردوی تیم ملی دعوت شد.
وی با بیان اینکه این ورزشکار 24 سال سن دارد، گفت: این بوکسور ارزنده، کسب مقام دوم در مسابقات قهرمانی کشور، کسب مقام اول استانی طی پنج سال متوالی و حضور پیاپی در اردوی تیم ملی را در کارنامه ورزشی خود ثبت کرده است.
عزیزی بیان کرد: وی باید تا پنجم دی ماه در آکادمی کمیته ملی المپیک خود را به مربیان تیم ملی معرفی کند.
وی بیان کرد: در اردوی تیم ملی بوکس، تمرین ملی پوشان جهت شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا که هنوز مکان آن مشخص نیست تا 25 فروردین سال 98 ادامه می یابد و پس از اتمام اردو، مسابقات انتخابی تیم ملی برگزار و ورزشکاران نهایی در تیم ملی مشخص می شوند.
به گزارش ایرنا میاندوآب یکی از مهمترین قطب های رشته بوکس در آذربایجان غربی به شمار می رود که ورزشکاران آن تاکنون مقام های متعددی را در سطح ملی و بین المللی کسب کرده اند.
9871/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.