حسین زرطلب روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم 2 نفره «صدف صادق وزیری و شهرزاد بانی سعید» در دیدار فینال با کسب نتایج 6 بر یک و 6 بر 2 مقابل تیم «کیمیا اسبقی پور و مهتا خانلو» به برتری رسیدند.
وی با اشاره به اینکه این مسابقات در محل باشگاه شادان فردیس کرج در حال برگزاری است، افزود: مسابقه فینال انفرادی نیز عصر امروز / پنجم مرداد ماه/ بین غزاله ترکمن و صدف صادق وزیری برگزار می شود.
وی بیان کرد: «بانی سعید» ماه گذشته در مرحله دوم اردوی انتخابی تیم ملی دختران با راهیابی به جمع سه ورزشکار برتر ایران جواز حضور در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا را کسب کرده است.
زرطلب ادامه داد: بر اساس اعلام فدراسیون تنیس، تیم ملی ایران با 6 ورزشکار متشکل از سه دختر و سه پسر به بازی های آسیایی جاکارتای اندونزی اعزام می شود و خوشحال هستیم که آذربایجان غربی برای نخستین بار در رشته تنیس یک نماینده در این رقابت ها خواهد داشت.
وی افزود: شهرزاد بانی سعید مدت یکسال است که برای کسب این سهمیه ارزشمند تلاش می کند و تمرین های سخت و دشواری پشت سر گذاشته است.
به گزارش ایرنا شهرزاد بانی سعید متولد 1379 بوده و برای نخستین بار در سال 1394 با کسب مقام قهرمانی ایران مورد توجه کادر فنی قرار گرفته و به اردوی تیم ملی دختران دعوت شده است؛ این دختر تنیسور از 9 سالگی فعالیت ورزشی خود را در شهر ارومیه آغاز کرده است.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.