حسن افتخاری روز سه شنبه در حاشیه تمرین بازیکنان تیم ملی هندبال ساحلی ایران در ساحل آستارا به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اردوی این تیم از دی ماه سال گذشته آغاز شده و هشتمین دوره آن به مدت 6 روز، قبل از مسابقات جهانی در آستارا درحال اجراست.
وی افزود: از 14 بازیکن دعوت شده به اردو، 10 بازیکن جهت اعزام به مسابقات جهانی روسیه انتخاب خواهند شد و تیم ملی ایران در این مسابقات که از اول مردادماه به مدت یک هفته برگزار خواهد شد، با کرواسی، آرژانتین و اروگوئه هم گروه است.
وی ادامه داد: تیم ملی هندبال ساحلی ایران با قرار گرفتن در بین سه تیم برتر آسیا، جواز حضور در مسابقات جهانی روسیه را کسب کرد و مسابقات جهانی هندبال ساحلی هر دو سال یکبار برگزار می شود.
افتخاری بیان کرد: تیم ملی ما چند روز قبل از مسابقات جهانی در شهر کازان روسیه حضور و جهت آمادگی بیشتر، چند دیدار تدارکاتی با تیم های مطرح جهان خواهد داشت.
آستارا در سال 93 میزبان مسابقات کشوری هندبال ساحلی بود و اردوی تیم ملی این رشته تا 21 تیرماه در ساحل سفیر امید این شهرستان برگزار خواهد شد.
شهرستان بندر آستارا با 18 و نیم کیلومتر نوار ساحلی در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و 35 هیات ورزشی با سه هزار و 500 ورزشکار در آن فعال است.
7105 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.