«بردیا سعادت» روز جمعه پس از پیروزی تیم ایران مقابل چین تایپه و کسب مقام سومی آسیا در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم های آسیای شرقی همواره با اتکا به تکنیک و تاکتیک های سرعتی تلاش کرده اند در سطح قاره آسیا حریفان خوبی برای تیم های ایران باشند.
این بازیکن نوجوان ارومیه ای بیان کرد: روز گذشته پس از ناکامی در مقابل ژاپن و از دست دادن دیدار فینال همه بازیکنان هم قسم شدند که امروز با ارائه یک بازی هماهنگ و حساب شده بر تیم چین تایپه غلبه کنند و خوشحالم که این اتفاق افتاد و توانستیم کاپ برنز این مسابقات را در ایران اسلامی و شهر تبریز بالای سر ببریم.
وی افزود: خوشحالم که سهمیه جهانی را نیز کسب کردیم و در یک سال باقی مانده تا مسابقات سعی خواهیم کرد با بالا بردن سطح تاکتیک تیمی و تکنیک های فردی فراتر از قاره آسیا بیااندیشیم و از عنوان قهرمانی خود در سطح جهانی دفاع کنیم.
سعادت در خصوص شکست ایران در مقابل ژاپن در دیدار رده بندی، گفت: بازیکنان ایران اسیر توپ گیری و دریافت های کم اشتباه ژاپنی ها شدند و چون سبک بازیکنان ایران بیشتر قدرتی است، در چنین شرایطی به دلیل کمبود تجربه دچار مشکل و غافلگیری می شویم.
وی افزود: تیم ما تمام تلاش خود را به کار گرفت ولی ژاپن در توپ‌ گیری داخل میدان بهتر از ما عمل کرد و نتوانستیم روی حملات و دفاع کار کنیم.
سعادت گفت: من همواره تابع تصمیم های تیم هستم و امروز در بازی با چین تایپه بنا به صلاح دید سرمربی و کادر فنی در پست قدرتی بازی کردم و خوشحالم که با همدلی و هماهنگی تیمی توانستیم مزد زحمت های خود و مربیان را دریافت کنیم.
به گزارش ایرنا بردیا سعادت متولد 1381 شهر ارومیه بوده و پنج سال است به صورت حرفه ای در رشته والیبال فعالیت دارد.
سهیل مسعود در پست پاسور، کمیل اکبری و امیرحسین همتی در پست دریافت کننده قدرتی و بردیا سعادت در پست قطر پاسور چهار بازیکن ارومیه ای حاضر در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا به میزبانی تبریز بودند که به همراه این تیم موفق به کسب مقام سوم آسیا و راهیابی به رقابت های جهانی شدند.
در این دوره از مسابقات محمد وکیلی، سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در اقدامی پسندیده «بردیا سعادت» پشت خط زن ارومیه ای و جوان ترین بازیکن این تیم را به عنوان کاپیتان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب کرده بود.
همچنین یاشار جوادی، مربی جوان ارومیه ای از سال گذشته در جمع مربیان تیم ملی نوجوانان ایفای نقش می کند و تاثیر بسزایی در موفقیت های ایران در ترکیب کادر مربیگری دارد.
کاریل داداش آده و عرفان حق نظری، 2 بازیکن نوجوان ارومیه ای نیز تا پایان مرحله چهارم در ترکیب تیم ملی قرار داشتند ولی با صلاح دید کادر فنی از لیست نهایی خط خوردند.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران عصر امروز جمعه /15 تیرماه / با پیروزی سه بر یک مقابل چین تایپه مقام سوم آسیا را نصیب خود کرد و سهمیه حضور در مسابقات 2019 جهانی مصر را به دست آورد.
ایران مقام قهرمانی مسابقات والیبال نوجوانان 2017 جهان را در کارنامه دارد.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.