به گزارش ایرنا از روابط عمومی فدراسیون والیبال سعید معروف روز شنبه پس از پیروزی تیم ملی ایران مقابل لهستان افزود: بازیکنان ایران در حالی مقابل تیم قهرمان جهان وارد میدان شدند که چندین شکست را در کارنامه داشتند و در مجموع هر سه ست این دیدار بسیار سخت و دشوار بود.
وی بیان کرد: بازیکنان جوان ما عملکرد درخشانی را در این دیدار از خود به نمایش گذاشتند.
معروف افزود: تیم ایران در هفته چهارم رقابت های لیگ ملت های والیبال با بهترین تیم های جهان رویا مسابقات دارد و بعد از لهستان نیز رویارویی با تیم های صربستان و آمریکا را پیش رو دارد و به طور یقین با تمام قوا به میدان می رود.
به گزارش ایرنا تیم ملی ایران در دهمین مسابقه خود در لیگ ملت های والیبال با نتیجه سه بر صفر مقابل لهستان تیم نخست رقابت های قهرمانی جهان به پیروزی رسید.
در این مسابقه که از ساعت سه بامداد امروز (شنبه) در شیکاگو آمریکا آغاز شد، ملی پوشان ایران سه ست بازی را به ترتیب با امتیازات 26 بر 24، 26 بر 24 و 25 بر 22 به سود خود رقم زدند.
«ایگور کولاکوویچ» در این مسابقه تیم خود را با ترکیب سعید معروف، پوریا یلی، میلاد عبادی پور، مرتضی شریفی، سامان فائزی، علی شفیعی و مهدی مرندی روانه میدان کرد.
در این بازی ملی پوشان ایران با زدن سرویس های خوب، دریافت حریف را دچار مشکل کردند و از سوی دیگر با عملکرد موفق در دریافت توپ، از برنامه های متنوعی در خط حمله بهره بردند. همین دریافت های موثر باعث شد معروف پاسور و طراح حملات ایران بارها از پاس های سرعتی برای کسب امتیاز استفاده کند. بازیکنان ایران در این بازی در زدن اسپک هم کم اشتباه بودند و توانستند رقیب قدرتمند خود را شکست بدهند.
تیم ملی والیبال ایران در مسابقه بعدی خود از ساعت 23:30 امشب (شنبه) با صربستان قهرمان لیگ جهانی 2016 رو به رو می شود.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.