امانگلدی گرکز روز یکشنیه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تیم‌های بسیج الف متشکل از بهمن سالمی و رحمان رئوفی از گنبد کاووس و تیم بسیج ب متشکل از آق محمد سلاق وعبدالحامد میرزاعلی از آق قلا اردوی آماده سازی خود را تا 11 آبانماه در مجموعه ورزشی ساحلی این شهرستان پیگیری می کنند.
به گفته وی؛ این تیم ها جهت شرکت در دومین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی نظامیان جهان (سیزم) که از 15 تا 22 آبان به میزبانی شهر ریودوژانیرو برزیل برگزار می‌شود، آماده خواهند شد.
وی افزود که تمرین هوازی و بدنسازی به همراه تمرینات تاکتیکی با توپ از برنامه های آماده سازی این اردو است.
گرکز اضافه کرد: شهریور سال گذشته مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور نیروهای مسلح و انتخابی جهانی با حضور نمایندگانی از بسیج، سپاه، نیروی انتظامی و ارتش جمهوری اسلامی به میزبانی آق قلا برگزار شد که تیم‌های بسیج الف (بهمن سالمی و رحمان رئوفی) و بسیج ب (آق محمد سلاق وعبدالحامد میرزاعلی) با کسب مقام های اول و دوم، برای حضور در رقابت های سیزم کسب سهمیه کردند.
در مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی نظامیان جهان 20 تیم شرکت می‌کنند که نمایندگان کشورهای برزیل، ایران، چین، قطر، اندونزی، آلمان، ایتالیا و کانادا از تیم های مهم شرکت کننده در این رقابت‌ها هستند.
این مسابقات حکم انتخابی المپیک سیزم سال 2019 را نیز دارد که تیم‌های برتر سهمیه کسب می‌کنند.
گلستان از قطب های والیبال ساحلی در کشور محسوب می شود و ملی پوشان متعددی را در رده های مختلف سنی در این رشته ورزشی دارد.
7333/1648
خبرنگار: علی قاسمعلی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.